loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 66 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره جدید باشگاه اورتون معتقد است که تمرین کردن کنار لیونل مسی و آندرس اینیستا، به او برای بازی کردن در انگلستان کمک خواهد کرد.

مهاجم 19 ساله بارسلونا روز گذشته به صورت قرضی و به مدت یک سال به گودیسون پارک رفت و چهارمین خرید روبرتو مارتینز، سرمربی جدید اورتون لقب گرفت.

او به وب سایت رسمی باشگاه اورتون گفت:"مسلما تمرین کردن در بارسلونا تجربه فوق العاده ای است. شما کنار بازیکنانی همچون مسی و اینیستا تمرین می کنید و به طور حتم آنها از بهترین بازیکنان جهان هستند. بادگیری از انها تجربه بسیار خوبی است."

"آماده می شوم که کارم را در تیم آغاز کنم. خوشحال هستم که به یک باشگاه با تاریخ بزرگ پیوسته ام. واقعا برای بازی کردن در اینجا نمی توانم صبر کنم. من یک بازیکن هجومی هستم و می توانم باز بازی کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,615
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,615
  • بازدید ماه : 7,225
  • بازدید سال : 44,300
  • بازدید کلی : 604,302