loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 95 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ اسپایدرمن دورتموند در گفتگو با اکیپ فرانسه گفت: ماشینم را برای دورتموند زرد و مشکی‌ خواهم کرد. 

او قصد دارد اتوموبیل خود را که یک استون مارتین (۶۲۰ ‌اسب بخار) می‌‌باشد و رنگ سبز دارد را با رنگ باشگاه بروسیا دورتموند یکی‌ کند، اوبامیانگ افزود" این ایده فوق العاده ایست، اما اول باید کارم را در باشگاه رسما آغاز کنم."

اوبامیانگ در ادامه گفت:" وقتی در چارچوب یک دیدار دوستانه با استقبال و خوش آمدگویی  50 هزار هوادار روبرو شدم شوکه شده بودم. به دورتموند آمده ام تا به رویاهایم دست پیدا کنم.

سبک بازی دورتموند برای من ایده آل است، نمی توانم چیز بهتری را تصور کنم. همیشه می خواستم برای یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا بازی کنم و حالا به آن دست یافته ام."

گفتنی است؛ پیر اوبامیانگ با 13 ملیون یورو از سنت اتین فرانسه راهی وستفالن دورتموند شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 859
  • بازدید ماه : 4,469
  • بازدید سال : 41,544
  • بازدید کلی : 601,546