loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 61 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ به صراحت اعلام کرد که از مسئولین این تیم درخواست کرده است تا تیاگو آلکانتارا، ستاره نا راضی بارسلونا را جذب کنند.

تیاگو آلکانتارا بازیکن بارسلونا در هفته های گذشته یکی از سوژه های داغ شایعات بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا بوده است و به نظر می رسید منچستر یونایتد با پیشنهادی در خور توجه این بازیکن را به اولدترافورد خواهد برد، تا اینکه با صحبت های گواردیولا به نظر این معادله کمی پیچیده خواهد شد. این در حالی است که به نظر می رسد تیاگو و بارسلونا هیچ تمایلی به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند.

در این خصوص گواردیولا شب گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:" من از ماتیاس سامر و رومنیگه درخواست کرده ام تا تیاگو را به خدمت بگیرند. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی می خواهم با او در بایرن همکاری کنم. می خواهم تیاگو را داشته باشم چون او از بارسلونا است و من خیلی خوب او را می شناسم. با او در تیم دوم بارسا هم کار کردم و بازیکن بسیار خوبی است."

گواردیولا که به نظر اصرار خاصی برای حضور این بازیکن در مونیخ دارد در ادامه گفت:" او تنها بازیکنی است که من می خواهم، به آن ها هم گفته امف یا او یا هیچ کس. ما بازیکنان زیادی داریم ولی به توانایی های خاص تیاگو هم نیاز داریم. باشگاه تصمصم خواهد گرفت ولی من نظرم را به آن ها گفته ام."

گواردیولا در ادامه درباره حضور او بین هافبک های پر شمار بایرن و خرید بازیکنان از تیم سابقش گفت:" فکر نمی کنم اضافه شدن یک هافبک دیگر مشکلی درست کند. درباره ایده هایم و این که چرا تیاگو را می خواهم با باشگاه صحبت هایم را کرده ام. هیچ بازیکنی بارسا را ترک نمی کند مگر این که احساس کند زمان بازی به او نمی رسد. تیاگو می خواهد بازی کند و من هم تصمیم گرفته ام او را به اینجا بیاورم."

قرارداد تیاگو با بارسلونا تا سال 2015 اعتبار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,518
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,518
  • بازدید ماه : 5,128
  • بازدید سال : 42,203
  • بازدید کلی : 602,205