loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

کارلوس توز بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: من به حضور در تیم ملی فکر نمی کنم.

 

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، کارلوس توز بازیکن تازه وارد تیم فوتبال یوونتوس گفت: واقعیت این است که من دیگر به تیم ملی و فعالیت در آن فکر نمی کنم زیرا خیلی وقت است که درهای تیم ملی بر روی من بسته شده است. در عین حال تأکید می کنم که تیم ملی بدون کارلوس توز هم موفق پیش رفته و توانسته موفق به اجرای برنامه های موردنظر شود.

حالا فقط به فکر کسب موفقیت در تیم باشگاهی یوونتوس هستم و تمام توان خود را در این خصوص بکار گرفته ام و امیدوارم که بتوانم نظر مساعد هواداران و اعضای کادر فنی را جلب  کنم.

برچسب ها توز ، یوونتوس ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,246
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,246
  • بازدید ماه : 7,856
  • بازدید سال : 44,931
  • بازدید کلی : 604,933