loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 96 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

مارک اورمارس یکی از محبوبترین ستاره های سابق بارسلونا که اکنون به عنوان مدیر ورزشی باشگاه آژاکس به دنیای فوتبال بازگشته بسیار امیدوار است تا بویان کرکیچ، مهاجم جدید آژاکس بتواند بالاخره استعدادش را شکوفا کند.

اورمارس: اکنون زمان شکوفا شدن استعداد بویان کرکیچ است
کرکیچ 22 ساله هنگامی که تنها 16 سال سن داشت توانست به تیم اول بارسلونا راه پیدا کند اما نتوانست انتظارات مربیان را برآورده ساخته و دو فصل به صورت قرضی برای رم و میلان بازی کرد و اکنون بار دیگر این شانس را به دست آورده تا خود را با لباس آژاکس به مربیان بارسا ثابت کند.

اورمارس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت: "به خاطر این انتقال بسیاز خوشحال هستم. بویان تنها 22 سال سن داشته و زمان زیادی برای درخشیدن دارد. ما بویان را برای بال راست می خواستیم اما وی می تواند جلوتر هم بازی کند. او یک بازیکن گل زن است و این چیزیست که ما از وی انتظار داریم. من شنیده ام هنگامی که بویان کودک بوده، آژاکس یکی از باشگاه های محبوب وی بوده است."

ستاره سابق هلند و آبی اناری ها نسبت به این انتقال بسیار خوش بین است. آژاکس فصل گذشته ایساک کوئنکا، بازیکن دیگر بارسا را در اختیار داشت که به احتمال زیاد فصل آینده نیز مانند فصل گذشته به صورت قرضی برای آژاکس بازی کند.

مارک اورمارس افزود: "آژاکس در لیگ قهرمانان بازی می کند و باید عملکردی در بالاترین سطح ممکن را داشته باشد. این یک شانس بزرگ است که من و فرانک (دی بوئر) در بارسلون آدم های زیادی را می شناسیم. انتقال قرضی ایساک کوئنکا به آژاکس در فصل گذشته یک تصور خوب از بازیکنان جوان بارسلونا به ما داد."

مهاجم جوان بارسلونا که فصل آینده به صورت قرضی برای آژاکس بازی خواهد کرد در گفتگو با De Telegraaf اعلام کرد بازی او در سری آ یک اشتباه بوده و پشیمان است که چرا زودتر سری آ را ترک نکرده است.

بویان کرکیچ گفت: "انتخاب رم و میلان یک اشتباه بود، شاید سال 2011 من باید لیگ هلند را انتخاب می کردم. من یک بازیکن جوان هستم و باید زمان مناسب برای پیشرفت در اختیار داشته باشم، اگر در طول یک فصل تنها 18 بازی انجام دهم نمی توانم پیشرفتی داشته باشم. من این شانس را در آژاکس به دست آورده ام تا بتوانم در راه پیشرفت قدم بردارم."  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,113
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,113
  • بازدید ماه : 5,723
  • بازدید سال : 42,798
  • بازدید کلی : 602,800