loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 50 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم والنسیا، جرمی متیو می گوید پپ گواردیولا تلاش کرده تا او را قانع کند که در این تابستان به بایرن مونیخ بپیوندد.

این بازیکن فرانسوی فصل گذشته برای لوس چه عملکرد خیره کننده ای داشت، هم در دفاع چپ و هم بعد از نیم فصل در دفاع وسط.

متیو در این تابستان به شدت به بارسلونا ارتباط داده می شد، اما در نهایت برای تمدید قراداد با مدیران والنسیا به توافق رسید و بدین ترتیب تا 2017 در مستایا ماندنی شد.

اکنون این بازیکن 29 ساله فاش کرده که تنها بلوگرانا خواهان امضاء قرارداد با او نبوده است؛ متیو امروز به خبرنگاران گفت:

 

"گواردیولا پیغامی برای من فرستاد و من گفتم نه، من در والنسیا می مانم. با اینکه بایرن خیلی خوب است، اما من به جام جهانی فکر می کنم و من در والنسیا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,551
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,551
  • بازدید ماه : 7,161
  • بازدید سال : 44,236
  • بازدید کلی : 604,238