loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 72 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

او در 6 فصلی که از چلسی دور بود، هدایت اینتر و رئال را برعهده گرفت و با این دو تیم جام های مختلفی از جمله قهرمانی در سری آ، لالیگا و چمپیونزلیگ را به دست آورد.

مورینیو: موهایم بی دلیل سفید نشده اند

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است در دومین مقطع حضورش در این باشگاه، بیش از قبل آماده رساندن این تیم به موفقیت است.

مورینیو در اولین دوره حضورش در چلسی، با این تیم پنج جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد اما اختلافش با رومن آبراموویچ موجب شد تا از این باشگاه جدا شود.

او در 6 فصلی که از چلسی دور بود، هدایت اینتر و رئال را برعهده گرفت و با این دو تیم جام های مختلفی از جمله قهرمانی در سری آ، لالیگا و چمپیونزلیگ را به دست آورد.  

او در گفتگو با خبرنگاران تایلندی در بانکوک گفت:" شغل من، شغلی است که تجربه در آن اهمیت زیادی دارد. من دو سال در ایتالیا و سه سال در اسپانیا بودم. این تجربه ها من را به مربی بهتری تبدیل کرده است. من نسبت به دفعه قبلی که سرمربی چلسی بودم، در شرایط بهتری هستم.

موهایم سفید شده اند اما به نظر من نشانه خوبی است. این موهای سفید نشان می دهند که نسبت به گذشته بهتر هستم.

البته هنوز هم وقتی تیمم پیروز نمی شود، ناراضی و ناراحت خواهم بود. این به بازیکنان بستگی دارد که به من کمک کنند تا به نتیجه ای که می خواهم، برسیم."

او همچنین در مورد مارکو فن خینکل، یکی از خریدهای جدید چلسی، گفت:" مارکو یکی از آینده دارترین فوتبالیست های اروپاست.

 

من از مدت ها قبل بازی های او را دنبال می کنم. ما نمی خواهیم او را از همین ابتدا تحت فشار بگذاریم زیرا می خواهیم در لیگ برتر جا بیفتد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,934
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,934
  • بازدید ماه : 7,544
  • بازدید سال : 44,619
  • بازدید کلی : 604,621