loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 89 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

مصاحبه سامی خدیرا هافبک رئال مادرید را در مورد شرایط باشگاه با هم می‌‌خوانیم.

شرایط جدید باشگاه زیر نظر آنچلوتی 

برگ جدید از باشگاه را رقم زده است. همه مربیان با شروع جدید سر و کار دارند. ایده ها، فلسفه‌ها و طرز بازی‌های مختلفی وجود دارد. بسیار هیجان زده‌ام و افتخار می‌‌کنم که در رئال مادرید بازی می‌‌کنم. هر کس در این اینجا بازی می‌‌کند می‌‌خواهد افتخارات زیادی به دست بیاورد و آنچلوتی یک قدم به جلو خواهد بود.

آنچلوتی 

در مورد آنچلوتی زیاد شنیده ام. کاکا سال‌ها با وی کار کرده است. من نظرم در مورد وی مثبت است. هر کجا بوده افتخار به دست آورده است و تیم‌هایش همواره خوب بازی کرده است. سال گذشته در پاریس بود. ما یک مربی‌ با تجربه داریم که شخصیت بالایی‌ دارد.

رابطه مورینیو با بازیکنان

حقیقت این است که مردم از شرایط باشگاه خبر نداشتند. خیلی‌ خوب می‌‌شد اگر به فینال چمپیونزلیگ می‌‌رسیدیم و یا کوپا دل ری را می‌‌بردیم. هم بازیکنان و هم کادر فنی‌ مقصر این شکست هستند.فکر می‌‌کنم باید برای مورینیو احترام کاملی قائم باشیم و شاید در مسابقات اروپایی موفقیتی نداشتیم اما در رقابت‌های داخلی‌ فکر می‌‌کنم که موفق بودیم.

احتمال حضور در چلسی

دوست دارم زیر نظر وی کار کنم و از علاقه ش به خودم ممنونم. او به من فرصت حضور در رئال مادرید را داد. اما فعلا تمرکزم روی رئال مادرید است

تمدید قرارداد

همه چیز زیر نظر مدیر برنامه‌هایم است و فعلا تمرکزم روی بازی‌ها است.

تغییر مربی‌ شش باشگاه بزرگ اروپا

هر مربی‌ سعی‌ می‌‌کنم مهر خود را روی برگه‌ یک باشگاه بزند. هیجان انگیز خواهد بود. در کنار اینها همه چیز از صفر شروع می‌‌شود و این جالب است که باشگاه چقدر به یک مربی‌ اطمینان خواهد کرد. اما مطمئن هستم منچستریونایتد، سایتی، بایرن، رئال، چلسی و PSG در اروپا قوی تر خواهند شد. 

بهترین لیگ اروپا

لالیگا هنوز جذاب و خوب است. فکر می‌‌کنم صحبت‌ها در مورد پادشاهی یک باشگاه بر فوتبال اروپا کمی‌ اغراق آمیز باشد ولی‌ بوندسلیگا هم قابلیت‌های خود را دارد. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,016
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,016
  • بازدید ماه : 6,626
  • بازدید سال : 43,701
  • بازدید کلی : 603,703