loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

ریبری معتقد است تمام کارهایی که یک بازیکن موفق برای کسب توپ طلا به آنها احتیاج دارد را به نحو احسن اجرا کرده و این بار دیگر توپ طلا باید به او برسد.

ریبری: شایسته ترین بازیکن برای دریافت توپ طلا خودم هستم

او در این مورد به سایت رسمی بوندسلیگا می گوید: "این فصل بهترین بوده ام، بوندس لیگا، سوپرکاپ آلمان، جام حذفی و لیگ قهرمانان را به خانه برده ام، بسیار به کسب این عنوان امیدوارم؛ هر چند هیچ چیز مشخص نیست."
این در حالیست که هفته گذشته، علاوه بر او، ماندزوکیچ، مولر و روبن به عنوان دیگر نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن اروپا معرفی شده اند. 

ریبری که در دوران مربیگری فن خال در آستانه جدایی از باواریایی ها در این مورد و حضور مربی جدید تیمش، یعنی گواردیولا می گوید: "روزهای اول کار با فن خال برایم فوق العاده نبود ولی در حال حاضر از کار با گواردیولا لذت می برم و شیوه های تمرینی خوبی را به اجرا می گذاریم."

فرانک در پایان در مورد تمدید قراردادش تا سال 2017 می گوید: "هم من و هم باشگاه دوست داریم که من فوتبالم را در مونیخ دنبال کرده و در این جا کفش هایم را بیاویزم و من با تمدید قراردادم برای 4 سال دیگر، این حسن نیت را ثابت کردم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,877
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,877
  • بازدید ماه : 6,487
  • بازدید سال : 43,562
  • بازدید کلی : 603,564