loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 65 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

سانچس بازيکن تيم فوتبال بارسلونا تأکيد کرد که من در اين تيم مانده و طبق روال قبل به کارش در آن ادامه خواهد داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازيکن تيم فوتبال بارسلونا گفت: من از حصور در بارسا بسيار خوشحال بوده و رضايت زيادي دارم و برخلاف بسياري از رسانه ها که اعلام کرده اند با حضور نيمار و مسي ديگر فضايي براي فعاليت من باقي نخواهد ماند بايد اعلام کنم که من قصد جدايي از بارسا را نداشته و طبق روال قبل در اين تيم مانده و به کارم در آن ادامه خواهم داد زيرا فکر مي کنم هنوز هم جزو مهره کليدي تيم بوده و جزو برنامه هاي اصلي سرمربي محسوب مي شوم من انتقاد را مي پذيرم ولي تأکيد مي کنم که قصد جدايي از بارسلونا را ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,882
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,882
  • بازدید ماه : 5,492
  • بازدید سال : 42,567
  • بازدید کلی : 602,569