loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 103 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

تیتو، از همکار و هم تیمی سابق خود ابراز ناامیدی کرده و می گوید انتظار نداشته پپ چنین واکنشی از خود نشان دهد.

ویلانووا: از پپ بیشتر از این ها انتظار داشتم
 تیتو در این مورد می گوید: "زمانی که در نیویورک بودم و دوره نقاهت بعد از عملم را سپری می کردم، پپ دو روز به ملاقات من آمد؛ اما بعد از دو ماه، او اصلا به دیدار من نیامد و این کمی مرا ناامید کرد، او بهترین دوست من بود، از او انتظار بیشتری داشتم."
تیتو این صحبت ها را درحالی مطرح کرده که طی روزهای گذشنه جنگ رسانه ای شدیدی بین روسل و پپ جریان گرفته و تیتو با انجام این مصاحبه و تیکه انداختن به گواردیولا به نوعی سعی کرده طرف مدیر تیمش را بگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,619
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,619
  • بازدید ماه : 5,229
  • بازدید سال : 42,304
  • بازدید کلی : 602,306