loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا به انتقاد از پپ گوآردیولا پرداخت و او را دوستی دانست که در زمان تنگنا به سراغش نیامده است.

تیتو

جنگ لفظی بین پپ گوآردیولا ، سرمربی کنونی بایرن‌ مونیخ و ساندرا راسل ، رییس باشگاه بارسلونا علنی شد و سرمربی فعلی کاتالان‌ها که در فصل پیش مورد حمایت سران باشگاه قرار گرفت و جایگاهش را با وجود بیماری چندماهه از دست نداد، طرف راسل را گرفته است. 
گوآردیولا معتقد است سران بارسلونا از مریضی ویلانووا برای اذیت کردن و فشار آوردن بر او استفاده کردند. اما راسل چنین سخنانی را نپذیرفت و گوآردیولا را به دروغگویی متهم کرد.

تیتو ویلانووا که محور اصلی درگیری بین راسل و گوآردیولا است به طرفداری از راسل ، رییس کنونی بارسلونا پرداخت. او در سخنانی که روزنامه‌ "آس" اسپانیا منتشر کرد، گفت: مردم دوست ندارند که در مورد مسائل شخصی بحث شود، اما متاسفانه پپ مرتکب چنین اشتباهی شد و وارد این بحث شد. هیچ کسی از مریضی من برای حمله به او استفاده نکرد. باید بگویم که بارسلونا به هنگام بیماری‌ام از من کاملا حمایت کرد. این در حالی بود که گوآردیولا چنین کاری را نکرد. باشگاه بارسلونا با ریاست راسل در تمام مراحل بیماری‌ام از من حمایت کرد. هیچ کدام از آنها کوتاهی نکردند. آنچه گوآردیولا بر زبان آورد خلاف واقعیت است.

سرمربی بارسلونا که فصل گذشته این تیم را با اقتدار قهرمان لیگا کرد، افزود: گوآردیولا در تمام دوران حضورم در نیویورک تنها یک بار به ملاقات من آمد. این در حالی بود که من به شدت به حضور او نیازمند بودم. گوآردیولا دوستی است که او را به هنگام تنگنا در کنار خود ندیدم. نمی‌خواهم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم.

ویلانووا درباره بستن قرارداد با نیمار گفت: جذب نیمار موفقیتی بزرگ برای ما به شمار می آید. او بازیکنی ممتاز است اما مسی هنوز بهترین بازیکن جهان است.

برچسب ها تیتو ویلانووا ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,427
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,427
  • بازدید ماه : 8,037
  • بازدید سال : 45,112
  • بازدید کلی : 605,114