loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد شکافی که بین پپ گواردیولا و رئیس بارسا افتاده و صحبت های آن ها در هفته قبل اظهار نظر نموده است.

رومینیگه: بارسا و بایرن روح پاک فوتبال را در دیدار دوستانه خود به نمایش خواهند گذاشت
به گزارش فوتبال اسپانیا ، آقای رومینیگه می گوید بین دو باشگاه بارسا و بایرن احترام متقابل و روابط دوستانه ای وجود دارد.

او گفت: "من احساس می کنم بین ما رابطه خوبی برقرار است، دوست من آقای راسل هم در مصاحبه اش با احترام با گواردیولا سخن گفت، من این موضوع را به خود پپ هم گفتم.

بارسلونا و پپ لحظات و روزهای فوق العاده ای را با هم پشت سر گذاشتند، فکر می کنم هر دو طرف به هم دیگر احترام می گذارند، ما همیشه با بارسلونا روابط دوستانه ای داشتیم و من فکر می کنم این رابطه همچنان باقی خواهد ماند. در مورد امضای قرارداد تیاگو هم هیچ مشکلی به وجود نیامد و همه چیز صحیح انجام شد."

ما در هفته آینده روح پاک فوتبال را با دیدار دوستانه ای که با هم انجام می دهیم به نمایش خواهیم گذاشت."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,339
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,339
  • بازدید ماه : 6,949
  • بازدید سال : 44,024
  • بازدید کلی : 604,026