loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 92 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا در اولین کنفرانس خبری خود پس از آغاز اردوی پیش فصل کاتالان‌ها از وضعیت فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش و همچنین ورود کارلو آنچلوتی به لالیگا ابراز رضایت کرد.

FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB


تیتو ویلانووا در خصوص وضعیت لیونل مسی که صبح امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه تمرین خود در جمع آبی‌‌واناری‌ها حضور پیدا کرد، اظهار داشت: تا پیش از این هرگز ندیده بودم که او اینچنین آماده از تعطیلات برگردد و روی فرم باشد.

ویلانووا در ادامه با تمجید از رقیب جدیدش در کادر فنی رئال مادرید تصریح کرد: کارلو آنچلوتی مربی فوق العاده‌ای است و به همین دلیل توانسته در انگلیس، ایتالیا و فرانسه جام ببرد. امیدوارم که او بتواند تاثیر مثبتی بر فوتبال اسپانیا بگذارد.

سرمربی کاتالان‌ها سپس به اقدامات صورت گرفته توسط مدیران باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی اشاره و تاکید کرد نگران رابطه میان مسی و نیمار و تاثیر آن بر عملکرد تیم نیست.

وی خاطر نشان کرد: قرارداد بستن با نیمار و جذب یک مدافع میانی هدف ما بود. از اینکه بازیکنی مانند نیمار را در تیمم دارم بسیار خوشحالم. مسی بهترین بازیکن تاریخ است و نیمار هم باید توانایی‌هایش را در لیگی مانند لالیگا نشان دهد. به نظر من این ۲ نفر می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. اگر نیمار به تیمی دیگر ملحق می‌شد، آن وقت باید نگران می‌بودیم.

ویلانووا در خاتمه در خصوص انتقال تیاگو آلکانتارا، هافبک ۲۲ ساله تیمش به بایرن مونیخ نیز عنوان کرد: دوست داشتم تیاگو با ما بماند. او یک بازیکن حرفه‌ای با پتانسیل فراوان است. باعث تاسف است که او از جمع ما رفت. من بازیکنانی می‌خواهم که به من بگویند: من می‌خواهم به موفقیت بارسلونا کمک کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 3,991
  • بازدید سال : 41,066
  • بازدید کلی : 601,068