loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 92 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

لیونل مسی صبح روز چهارشنبه به دنبال اولین جلسه تمرینی بارسلونا، در کنفرانس خبر حاضر شد. این ملی پوش آرژانتینی در مورد مشکل مالیاتی اخیرش، مصدومیت فصل گذشته اش و ورود نیمار به رختکن تیم صحبت کرد.

کنفرانس خبری مسی: به مشاورانمان ایمان داریم؛ در جایگاهی نیستم که در مورد پپ و تیتو قضاوت کنم

او همچنین در مورد جدایی داوید ویا و تیاگو آلکانتارا نیز اظهار نظر کرد، اما حاضر نشد در مورد کشمکش های اخیر میان تیتو ویلانوا و پپ گواردیولا صحبت بکند. در مورد رئال مادرید هم هشدار داد که: "آنها هرسال قوی تر می شوند."

بازگشت به تمرینات: "مثل همیشه من مشتاق شروع کارم. می خواهم خوب کار کنم و به همه هدف ها برسم."

مصدومیت ها: "در فوتبال همیشه ریسک وجود دارد؛ این اتفاق می تواند برای همه بازیکنان رخ دهد. اما من قصد دارم مثل همیشه با این موضع کنار بیایم و در تمام بازی ها به میدان بروم. مصدومیت فصل گذشته جزئی بود، اما عوارضی که به دنبال داشت کمی کار را پیچیده کرد. من تصمیم گرفتم تا بازی کنم وقتی که شاید کاملاً خوب نشده بودم. اما حالا همه آنها گذشته است."

مشکل مالیاتی: "آرام هستم. پدرم و من مشاوران خود را داریم. آنها اینگونه مسائل را مدیریت می کنند و ما به آنها اعتماد داریم. امیدوارم آنها این مسئله را حل کنند. من هیچ اطلاعی در مورد این مسائل ندارم و به همین خاطر است که وکیل داریم."

کار کردن با نیمار: "او بازیکن بزرگی است. فکر نمی کنم او مشکلی برای هماهنگ شدن داشته باشد. نمی دانم که نیمار از کجا آمده است و قصد هم ندارم بدانم. او به نظر پسر خوبی می آید و هیچ مشکلی نخواهد داشت چرا که افراد حاضر در رختکن همگی خوب هستند. او در موقعیتهای تک به تک خیلی قدرتمند است."

رقبا: "بایرن مونیخ تیم خیلی بزرگی است. آنها فصل گذشته به آن شکل چمپیونزلیگ را فتح کردند و اکنون با ورود گواردیولا، آنها حتی قوی تر هم خواهند شد. رئال مادرید هم خیلی قدرتمند است؛ آنها هر سال قوی تر می شوند. فصل سختی را در لیگ خواهیم داشت. جنگیدن با رئال مادرید و هر تیم دیگری که مدعی قهرمانی در بالای جدول است، چالش سختی خواهد بود."

انتقال تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ: "این یک تصمیم شخصی بود. او تصمیم به ترک باشگاه گرفت چرا که فکر می کرد آنجا بیشتر بازی خواهد کرد. این تصمیم خودش بود."

کشمکش میان تیتو و پپ: "این بین خودشان است. من در جایگاهی نیستم که دخالت کنم. آنها خودشان صحبت کرده اند و وظیفه من نیست که در مورد این موضوع حرفی بزنم."

 

انتقال داوید ویا به اتلتیکو مادرید: "اتلتیکو مهاجمی مثل فالکائو را از دست داد، و ال گواخه جانشین واقعاً خوبی خواهد شد. او گلهای زیادی به ثمر رسانده است و این کار را در اتلتیکو هم ادامه خواهد داد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,303
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,303
  • بازدید ماه : 6,913
  • بازدید سال : 43,988
  • بازدید کلی : 603,990