loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 83 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

تیاگو سیلوا، مدافع تیم پاریسن ژرمن، ضربه سختی به برنامه های بارسلونا برای جذب او زد؛ و به Globoesporte گفت:

تیاگو سیلوا: به قراردادی که دارم احترام خواهم گذاشت

"من 4 سال دیگر با PSG قرارداد دارم و به آن احترام خواهم گذاشت. فصل جدید آنطوری که فصل گذشته به پایان رسید، شروع خواهد شد ومن پیراهن پاریسن ژرمن را به تن خواهم کرد."

روز چهارشنبه رئیس باشگاه پاریسن ژرمن به بارسلونا هشدار داده بود که این بازیکن 28 ساله فروشی نیست. در عوض باشگاه کاتلان امیدوار بود که این ملی پوش برزیلی با اعلام تمایلش به جدایی به صورت عمومی، سران پاریسن ژرمن را مجبور به فروش او خواهد کرد. با این حال، این صحبت های او نشان داد که او آماده نیست تا قدمی در این راه بردارد.

 

سیلوا افزود: "مربی [لوران بلان] از من می خواهد که بیشترین استفاده را از تعطیلاتم داشته باشم، اما من برای بازی 3 آگوست در سوپرکاپ فرانسه، مقابل بوردو حضور خواهم داشت. او از من پرسید که کی برخواهم گشت و من گفتم که 30 جولای در کنارشان خواهم بود."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 844
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 4,454
  • بازدید سال : 41,529
  • بازدید کلی : 601,531