loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 91 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 داوید ویا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا که دوران خوبی را در این باشگاه سپری نکرد، در تابستان امسال به اتلتیکومادرید پیوست.

ویا: من هم یک بازیکن هستم؛ شماره ای را خواستم که بر تن کسی نباشد

به گزارش AS، داوید ویا پس از پیوستن به تیم مادریدی شماره 9 ای را بر تن کرد که پیش از وی بر تن مهاجمان موفقی چون دیگو فورلان و رادامل فالکائو بود.

داوید ویا چنین گفت: "من تنها درخواست شماره ای را کردم که بر تن کسی نباشد."

ویا گفت که با کسی مشکلی ندارد و معتقد است که او هم یک بازیکن است.

" من شماره های زیادی داشتم و همه آنها برای من خوش شانسی آوردند. شماره 7 اینجا بر تن آدریان است و او به راستی شایسته پوشیدن این شماره می باشد. باشگاه شماره 9 را که خالی بود به من پیشنهاد داد و این شماره بدی برای یک مهاجم نیست."

 

آدریان نیز در مورد پوشیدن شماره 7 چنین گفت: "من شماره 7 را به خاطر تو می پوشم. زمانی که من در رده زیر 20 سال با خوان ماتا همراه بودم، وی مرا به پوشیدن این شماره تشویق کرد و از آن زمان تاکنون من این شماره را بر تن می کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,868
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,868
  • بازدید ماه : 6,478
  • بازدید سال : 43,553
  • بازدید کلی : 603,555