loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 43 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

این مدافع جوان که در تابستان 2012 از والنسیا به بارسا پیوست، در رقابت ها این فصل نمایش های خوبی ارائه داده اما مصمم است تا همچنان به پیشرفتش ادامه بدهد

آلبا: می خواهم بهترین مدافع چپ دنیا شوم
 جوردی آلبا، مدافع بارسا، اعلام کرد که می خواهد با عنوان بهترین مدافع چپ دنیا از فوتبال خداحافظی کند.

این مدافع جوان که در تابستان 2012 از والنسیا به بارسا پیوست، در رقابت ها این فصل نمایش های خوبی ارائه داده اما مصمم است تا همچنان به پیشرفتش ادامه بدهد و در سال های پیش رو به بازیکن بهتری تبدیل شود.

آلبا به خبرنگاران گفت:" امیدوارم زمانی که به پایان دوران حرفه ای ام نزدیک شدم، در بین بهترین بازیکنان دنیا جای داشته باشم.

اینکه طرفداران در مورد اینکه من چقدر خوب بازی می کنم، صحبت می کنند، واقعا من را تحت تاثیر قرار می دهد اما نمی توانم خیلی روی این صحبت ها حساب کنم زیرا وقتی بد بازی می کنم، بی وقفه از من انتقاد می شود اما وقتی خوب بازی می کنم، طوری صحبت می کنند که انگار بهترین بازیکن تاریخ هستم.

امیدوارم بتوانم به عنوان یک بازیکن به پیشرفتم ادامه بدهم و در سالهای پیش رو، در جمع بهترین های دنیا قرار بگیرم."

آلبا در پیروزی 2-0 جمعه شب تیم ملی اسپانیا مقابل فنلاند، یکی از گل های لاروخا را به ثمر رساند تا تعداد گل هایش در 24 دیدار ملی را به 5 برساند. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,095
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,095
  • بازدید ماه : 7,705
  • بازدید سال : 44,780
  • بازدید کلی : 604,782