loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 75 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

الکسیس سانچز اعلام کرد آماده است تا در بارسلونا بماند و برای جایگاهش در تیم بجنگد

  به نقل از خبرگزاری تری‌بال فوتبال، مهاجم شیلیایی بارسلونا اعلام کرد شایعات مبنی بر خروج وی از باشگاه دروغ است.پس از ورود نیمار به باشگاه عده‌ای بر این باورند که دیگر جائی برای سانچز در باشگاه وجود ندارد اما سانچز در این رابطه گفت: من با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا جایگاه هم در تیم را از دست ندهم و آنرا ثبیت کنم. من این چالش را دوست دارم و می‌خواهم همپای مسی و نیمار  بازی کنم. من فوتبالیستی نیستم که جا خالی کنم پس ترجیح می‌دهم با تمام وجود برای جایگاهم بجنگم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,302
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,302
  • بازدید ماه : 7,912
  • بازدید سال : 44,987
  • بازدید کلی : 604,989