loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 86 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بعد از انتقال تياگو آلكانترا به بايرن مونيخ و مربي سابقش پپ گوارديولا، وي از چگونگي پيوستنش به بايرن مونيخ و نداشتن آينده اي روشن در بارسا مي گويد.

در مصاحبه اي با شبكه تلويزيوني “RAC1” تياگو  فاش كرد كه تا آخرين لحظات بارسلونا براي نگه داشتن وي تلاش كرده است، ولي او براي خود در بارسا  آينده اي متصور نبوده است. وي در اين باره گفت:" من آدم صبوري هستم، اما به نقطه اي رسيدم كه ديگر نمي توانستم بيشتر منتظر بمانم، من مي خواستم كه بارسا ارزش بيشتري براي من قائل شود، به همين دليل تصميم گرفتم كه بارسا را ترك كنم."

اين بازيكن 22 ساله در فصل گذشته لاليگا موفق به انجام هشت بازي به صورت كامل براي كاتالانها شد، ولي در ليگ قهرمانان تنها دو بار به ميدان رفت.

در مطبوعات شايع شده بود كه بايرن با منچستر يونايتد رقابت سختي را براي جذب تياگو داشته اند ولي تياگو ضمن رد اين شايعه اعلام كرد كه سران منچستر هيچ گاه با وي در اين مورد تماس نگرفته اند.

در پاسخ به سوالي در مورد علاقه رئال مادريد به جذب وي، تياگو گفت:" اين موضوع مربوط به من است، رئال تيم خوبي است ولي من تصميم گرفتم كه به مونيخ بيايم."

وي در ادامه از احتمال بازگشت به باسا سخن گفت و افزود:" من هيچ گاه درهاي بازگشتم به بارسا را نمي بندم، آنجا خانه من بوده است."

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,584
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,584
  • بازدید ماه : 6,194
  • بازدید سال : 43,269
  • بازدید کلی : 603,271