loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 86 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی بارسلونا حالا از اولین تماس های برقرار شده میان او و سران باشگاه کاتالان صحبت کرده است

جراردو مارتینو سرمربی جدید باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که وقتی ساندرو روسل اولین تماس را با او گرفت تا درمورد شرایط حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا جویا شود، او این ماجرا را حتی برای همسرش هم تعریف نکرده.

سران باشگاه بارسلونا بعد از کناره گیری تیتو از هدایت بارسا به خاطر عود کردن مجدد بیماری سرطانش، به سراغ تاتای 50 ساله رفتند و حالا تاتا اعلام کرده که سران بارسا برای پیدا کردن او به سراغ رئیس جمخور پاراگوئه رفته اند.

مارتینو از اولین تماس روسل با او می گوید:« من هیچ ایده ای نداشتم که چه اتفاقاتی در جریان است؛ تا اینکه با روسل صحبت کردم. او به من گفت که می خواهد مرا با سوبی سارتا در تماس بگذارد و چند روز بعد مذاکرات آغاز شد. من در آن زمان ماجرا را حتی برای همسرم هم تعریف نکرده بودم.خیلی هیجان انگیز است و از این تجربه واقعا لذت می برم. این شغل فوق العاده ای است  و می دانم که درکنار این لذت مسئولیت بزرگی هم روی دوش من است. انتقال از آمریکای جنوبی به اروپا چالش بزرگی است. در شرایط عادی شاید اینگونه می شد که من مربیگری در اسپانیا را با تیم دیگری شروع می کردم و بعد به تیم بزرگی مثل بارسلونا منتقل می شدم.»

مارتینو توقع دارد تا مسی و حضوراو در بارسا کار را برای او خیلی راحت تر کند:« بازی به بازی مسی همچنان به متعجب ساختن همه ادامه می دهد. حتی خود من را هم متعجب می کند. من دوست داشتم روزی سرمربی مسی باشم؛ شاید در نیولز اولدبویز که او می خواهد فاز پایانی فوتبالی اش را در آنجا سپری کند. ولی هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که در بارسلونا سرمربی مسی شوم.»

 

مارتینو قراردادی 2 ساله را با بارسلونا به امضا رسانده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,164
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,164
  • بازدید ماه : 5,774
  • بازدید سال : 42,849
  • بازدید کلی : 602,851