loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 98 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

په په رینا دروازه‌بان تیم لیورپول پس از ترک این باشگاه به مقصد باشگاه ناپولی ایتالیا، نامه‌ای خداحافظی برای هواداران لیورپول در این خصوص منتشر کرد.

رینا: فکر می‌کردم لیورپول را تنها به مقصد بارسا ترک خواهم کرد

 تابستان امسال حول دروازه‌بان لیورپول شایعاتی مبنی بر پیوستنش به بارسلونا برای جانشینی ویکتور والدز شنیده می‌شد؛ اما او اکنون به صورت قرضی راهی ناپولی شده است. رینا در نامه‌ی خداحافظی خود در وبسایت رسمی‌اش نوشت:

"یک تأسف و پشیمانی دارم و آن این است که لیورپول را ترک می‌کنم. از این‌که مسئولین لیورپول بدون این‌که پیش از این به من بگویند پیشنهاد قرضی ناپولی را پذیرفته‌اند بسیار ناراحتم، احساس می‌کردم که شایسته بیشتر از این‌ها باشم. اما فهمیدم که تصمیمات سختی در این فوتبال باید گرفته شود. به باشگاه اعلام کردم اگر پیشنهادی از سوی باشگاه بارسلونا دریافت کردید دوست دارم آن را بررسی کنم، اگرچه من با باشگاه درخصوص احتمال تمدید قرارداد نیز صحبت کردم. به مربی تیم گفتم که می‌خواهم در لیورپول بازی کنم و بارسلونا یک گزینه مناسب برای من بود که به خانه‌ام برگردم، اما تنها به شایعات گره خورده بود. وقتی پیشنهادی از سوی بارسا دریافت نکردم، می‌خواستم برای جایگاهم در لیورپول بجنگم، اما از این که باشگاه تصمیم گرفت بدون اطلاع قبلی من را به ناپولی انتقال دهد شگفت زده و متعجب هستم."

 

رینا در تابستان امسال پس از خروج دی‌سانتیس از تیم ناپولی به صورت قرضی به این تیم ملحق شد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,193
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,193
  • بازدید ماه : 6,803
  • بازدید سال : 43,878
  • بازدید کلی : 603,880