loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال چلسی در مصاحبه ای جنجالی گفت در دورانی که هنوز سرمربی نبود با رونالدو واقعی در بارسلونا کار کرده است.

مورینیو

به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه مارکا گفت : 
« من در سال 2000 برای اولین بار در بارسلونا مربی شدم ولی قبل از آن به عنوان مترجم با مربیان بزرگی کار کردم.در بارسلونا با رونالدو کار کردم اما منظورم کریستیانو رونالدو نیست بلکه رونالدو واقعی یعنی همان رونالدو برزیلی.»مورینیو در فصل 97 - 1996 به عنوان مترجم و دستیار بابی رابسون در بارسلونا کار می کرد و در آنزمان رونالدو برزیلی در تیم بارسلونا بازی می کرد.
مورینیو تاکید کرد میان رونالدو برزیلی و رونالدو پرتغالی که در دو فصل قبل مربی او در رئال مادرید بود تفاوت های زیادی وجود دارد.
مورینیو همچنین گفت او در فصل قبل از فلورنتیو پرس رییس رئال مادرید خواسته تا گرت بیل ستاره ولزی تاتنهام را به خدمت بگیرد و اکنون پرس به توصیه او عمل کرده است.
وی افزود :« در فصل قبل خرید بیل ممکن نشد اما او بازیکن خوبی است و با شیوه تاکتیکی در رئال مادرید همخوانی دارد. مطمئن هستم که کارلو آنچلوتی به خوبی می داند چگونه از بیل کار بکشد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,035
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,035
  • بازدید ماه : 5,645
  • بازدید سال : 42,720
  • بازدید کلی : 602,722