loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

این دو بازیکن که در چند فصل اخیر رقابت سختی را برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا داشته اند، هفته گذشته در اولین دیدارهای تیم های شان در لیگ قهرمانان هتریک کردند.

کاناوارو: مسی کمی بهتر از رونالدو است

فابیو کاناوارو، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است که لیونل مسی، ستاره بارسا، در حال حاضر بالاتر از کریس رونالدو، بهترین بازیکن دنیاست.

این دو بازیکن که در چند فصل اخیر رقابت سختی را برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا داشته اند، هفته گذشته در اولین دیدارهای تیم های شان در لیگ قهرمانان هت تریک کردند و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که ستاره آرژانتینی اندکی از ستاره پرتغالی برتر است.

او به خبرنگاران گفت:" در دوران حرفه ای من، مارادونا بیشتر تاثیر را روی من داشت. اما فکر می کنم می توان رونالدوی برزیلی را بهترین بازیکن تاریخ دانست.

با این وجود، مسی و رونالدو هم از نظر گلزنی بازیکنان فوق العاده ای هستند. در حال حاضر، مسی اندکی بهتر از رونالدو است"

کاناوارو همچنین در مورد مدافعان مورد علاقه اش، گفت:" من تیاگو سیلوا را خیلی دوست دارم. او از فیزیک و مهارت بالایی برخوردار است. او یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر دنیاست."

کاناوارو که در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد، در حال حاضر کمک مربی الاهلی است اما اعلام کرد از برعهده گرفتن پستی در تیم ملی ایتالیا استقبال می کند.

" من بسیار خوشحال خواهم شد و افتخار خواهم کرد اگر در کادر فنی تیم ملی باشم اما در این مورد نمی توانم اظهارنظری بکنم زیرا تصمیم گیری برعهده من نیست.

اگر روزی این فرصت به من داده شود، بسیار افتخار خواهم کرد. من مدت زیادی نیست که مربیگری را آغاز کردم و در حال حاضر در حال یادگیری هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 779
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 4,389
  • بازدید سال : 41,464
  • بازدید کلی : 601,466