loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 77 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

این مهاجم یکی از بازیکنان حاضر در بازی برابر تایلند بود . بخاطر برخورد ضربه ای به پای او، حضور این بازیکن در بازی پیش رو در هاله ای از ابهام قرار دارد

بارسای تاتا مارتینیو تیم تایلند را با پیروزی آسان 1-7 شکست داد. بعد از این دیدار، پدرو، روبرتو و باگناک درباره ی این بازی به صحبت پرداختند.

 

هتریک پدرو

یکی از بازیکنان حاضر در زمین پدرو رودریگز بود. این مهاجم که در این بازی سه گل بثمر رساند، گفت "هر بازیکنی دوست دارد 100% توان خود را برای تیم بگذارد و من میخواهم به تلاشم، مانند بازی امشب ادامه دهم. گلزنی مانند هیمشه به من از لحاظ ذهنی کمک میکند."

" همه ی ما خوب بازی کردیم و چیزی را که میخواستیم بدست آوردیم. سعی خواهیم کرد تا آغاز لیگ به بهرتین فرم خود برسیم و آن را ادامه دهیم." پدرو که با دریافت ضربه ای در این بازی کمی دچار مشکل شده بود، ادامه داد " من در ساق پای خود کمی احساس درد کردم، امیدوارم مشکل جدی نباشد، اما کمی درد دارم." معلوم نیست این بازیکن در بازی روز شنبه بازی خواهد کرد یا خیر.

این مهاجم همچنین سرمربی جدید بارسا را مورد ستایش قرار داد :" تاتا مربی ای است که ما را رو به جلو حرکت میدهد. میخواهیم او را در این راه کمک کنیم، اعتمادش را بدست آوریم."


"این راه درست است"

سرخی روبرتو نیز تاتا را ستایش کرد :" از همان اول تاتا راجع به فشار صحبت میکرد. ما بشدت تلاش میکنیم و در مسیر درستی قرار داریم."

"من بسیار خوشحالم، فکر میکنم خیلی خوب داریم کار میکنیم. بدست آوردن فرصت برای بازی سخت خواهد بود اما من تلاش خواهم کرد. "

این بازیکن کاتالانی همچنین راجع به هم تیمی خود سسک فابرگاس صحبت کرد :"او اینجا بسیار خوشحال است.  باشگاه او بارساست و فکر نمیکنم که تیم را ترک کند."


اعتماد به نفس در بازیکنان جوان

بارترا نیز بعد از بازی با مطبوعات به صحبت پرداخت :" این حقیقت که رئیس (مارتینیو) به من اعتماد دارد باعث اعتماد به نفس در من میشود. تمایل من برای پیشرفت هر روز بیشتر میشود. بارسا همه چیز به من داده است."

باگناک نیز گفت :"شما همیشه به فکر انجام آن هستید و من میخواهم به تلاش ادامه دهم. بسیار خوشحالم که امروز فرصت بازی پیدا کردم." او اضافه کرد :" من روی بارسا ب تمرکز کرده ام، اما اگر به تیم اول بیایم، با افتخار خواهد بود."

برچسب ها بارسا ، پدرو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 990
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 990
  • بازدید ماه : 4,600
  • بازدید سال : 41,675
  • بازدید کلی : 601,677