loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 108 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

روز شنبه، حدود ۵۰۰۰ هوادار در سانتیاگو برنابئو آمدند تا با یک استقبال گرم به پسر معروف موتریکو خوش آمد بگویند. اییارا در مورد کار‌های مثبتی که میتواند برای رئال مادرید انجام بدهد اینگونه اظهار کرد: "من آدمی‌ هستم که همیشه هرچه در توانم هست را برای انجام کاری به کار میگیرم و هر روز در این زمینه بیشتر از قبل پیشرفت می‌کنم. حتی در زمین بازی هم اینگونه هستم."

به نقل از خبرگزاری مارکا این بازیکن سریعاً به خاطر آوردن او به باشگاه رئال مادرید از سران باشگاه تشکر کرد: "فلورنتینو پرس شما را شخصی‌ خاص میداند. او به من گفت که از چندی پیش در تلاش برای امضای قرار داد من بودند و در این باره بسیار تلاش کردند."

اییارا از آنچلوتی هم قدردانی‌ کرد: " من از آنچلوتی بسیار سپاسگزارم برای اعتمادی که من داشت. او به من ثابت کرد که یک مربی‌ سطح بالا است؛ او همه جا مقام‌های مختلف کسب کرده و من مطمئنم که با وجود او بسیار خوب کار خواهیم کرد."

بسیار سخت است  که در مورد اییارا بحث کنیم اما از ژابی آلونسو، قهرمان جدید سپید پوشان، کسی‌ که حالا در یک رختکن با او حضور خواهد داشت نامی‌ نبریم. در حالی‌ که هیجان در صورت او دیده میشد افزود: "ژابی یک بازیکن فوق‌العاده است و این موضوع طی‌ سال‌های گذشته به همه ثابت شده. او یک هم تیمی مهم برای من خواهد بود. نمیتوانم صبر کنم تا در کنار او مهم‌ترین لحظات زند‌گی‌ام، تمرین‌ها و مسابقات مهم را سپری کنم."

 

و در آخر در مورد بازیکنی که او را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد پرسیده شد. اییارامندی بدون هیچ شک و تردیدی اظهار کرد: "کریستیانو، او در جهان بهترین است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,611
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,611
  • بازدید ماه : 6,221
  • بازدید سال : 43,296
  • بازدید کلی : 603,298