loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 91 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

ستاره اسبق باشگاه بارسلونا بار دیگر به اردوی خروسها دعوت شده است

 

تیم ملی فرانسه ۴شنبه شب در دیداری دوستانه مقابل بلژیک به میدان می‌رود و دیدیه دشام، سرمربی خروس‌ها نام اریک آبیدال را در جمع بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیمش قرار داده است.

اریک آبیدال حالا بعد از بیش از یک سال دوری از تیم ملی این فرصت را دارد تا برای خروس‌ها به میدان برود و حالا از این بابت ابراز رضایت کرده:« من واقعا خوشحالم که می توانم دوباره اینجا باشم. این برای من خیلی مهم است.»

با وجودی که بازی با بلژیک یک بازی دوستانه است اما آبیتدال معتقد است که این بازی تست خوبی برای تیمش در آستانه بازیهای حساس مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است:« در تیم ملی، بازی دوستانه معنایی ندارد. ما مقابل حریفی قدرتمند به میدان می رویم و این بازی برای نتیجه گیری و جمع بندی به ما کمک خواهد کرد. من انگیزه های زیادی برای آغاز این بازی دوستانه دارم.»

چند ماه پیش بود که سران بارسلونا تصمیم گرفتند تاقرارداد آبیدال را تمدید نکنند و او به عنوان بازیکن آزاد رختکن کاتالونیایی‌ها را ترک کرد و به موناکو پیوست. آبیدال در ادامه صحبت هایش گفت:« دوست دارم در جام جهانی حضور یابم ولی باید بازی به بازی پیش بروم.»

 

او درمورد نحوه غلبه اش بربیماری سرطان گفت:«خیلی سخت و پیچیده است. باید با روحیه و با خوش شانسی به جنگ با بیماری بروی. بعضی‌ها جان سالم به در می برند و بعضی‌ها هم نه.من واقعا خوشبختم که توانستم بربیماری ام غلبه کنم. پزشکان معالجم برای من هیچ مرز ومحدودیتی تعیین نکرده اند.من دائما تست‌ها و کنترل‌ها و نظارتهای دائمی را انجام می دهم و مراقب رژیم غذایی ام هستم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,919
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,919
  • بازدید ماه : 7,529
  • بازدید سال : 44,604
  • بازدید کلی : 604,606