loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 90 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیر برنامه های این مدافع دانمارکی به تازگی اعلام کرد که پیشنهاد آبی و اناری ها برای خرید دنی اگر، از سوی مدیران لیورپول رد شده است.


اگر

برندان راجرز، سرمربی لیورپول، مطمئن است که دنیل اگر به دنبال جدایی از این باشگاه و رفتن به بارسلونا نیست.

مدیر برنامه های این مدافع دانمارکی به تازگی اعلام کرد که پیشنهاد آبی و اناری ها برای خرید دنی اگر، از سوی مدیران لیورپول رد شده است.

اما راجرز مطمئن است که برخلاف سوارس که تمایلش را برای جدایی ازاین باشگاه مرسی سایدی علنی کرده، کاپیتان دوم باشگاه به دنبال ترک آنفیلد نیست.

او به دیلی میرر گفت:" دنیل به من گفته که عاشق لیورپول است و من انتظار دارم او اینجا بماند. او این فرصت را داشت تا از اینجا برود اما به من گفت تا زمانی که باشگاه او را بخواهد، اینجا می ماند.

او برای لیورپول فوق العاده کار کرده و به همین خاطر من او را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کردم. یکی از چیزهایی که باعث شد من از روز اول از او خوشم بیاید، وفاداری اش است.

 

به همین خاطر است که او قراردادش را تمدید کرد و تعهدش را به باشگاه نشان داد. ما هم به این دلیل قرارداد او را تمدید کردیم چون او در برنامه های آینده ما جای دارد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,516
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,516
  • بازدید ماه : 8,126
  • بازدید سال : 45,201
  • بازدید کلی : 605,203