loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 62 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

مدافع فرانسوی موناکو همچنان به بارسلونا عشق می‌ورزد. او گفت از تیم‌های پایه بارسلونا برای مربیگری پیشنهاد دارد و نمی‌تواند آن را رد کند.

اریک آبیدال برای بازگشت به فوتبال پس از یک دوره بیماری طولانی سختی های زیادی کشید اما تنها چند بازی در ترکیب بارسلونا بازی کرد. آبیدال با وجود جدایی از بارسلونا همچنان عاشق این باشگاه است. او در گفت و گو با روزنامه "اکیپ " فرانسه عنوان کرد: نمی دانم بعد از خداحافظی از فوتبال باید چکار کنم.

باجود آنکه به طرز عجیبی از بارسلونا جدا شدم اما نمی توانم این تیم را فراموش کنم. بارسلونا همچنان در زندگی من وجود دارد. یک بازیکن همواره دوست دارد در تیمی که در آن راحت است باقی بماند. دوست داشتم در بارسلونا باقی بمانم اما باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد نداد. الان با موناکو قرارداد دارم و باید ببینم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

آبیدال درباره سخنانی که بسیاری از رسانه ها از زبان او منتشر می کنند گفت: "بعضی از افراد بیشتر از من سخن می‌گویند. بعضی از سخنان کذب محض است چرا که من اصلا صحبتی نکرده ام. بازیکنانی وجود دارند که هیچگاه از سخن گفتن دست نمی کشند. به عبادی(بازیکن موناکو) نگاه کنید او همواره صحبت می کند و لحظه ای سکوت نمی کند. عادل رامی و پیکه هم این طور هستند. آنها هیچگاه سکوت نمی کنند.

آبیدال بعد از جدایی از بارسلونا بارها به انتقاد از سران این تیم پرداخت. او گفت که آبی-اناریها فرصت درخشش مجدد با پیراهن تیم محبوبش را از او گرفتند.

برچسب ها ابیدال ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,842
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,842
  • بازدید ماه : 7,452
  • بازدید سال : 44,527
  • بازدید کلی : 604,529