loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر تاکید کرد از این تیم جدا نمی شود.

فابرگاس

به گزراش رویترز ، سسک فابرگاس در واکنش به شایعات ماه اخیر و پیشنهاد منچستریونایتد برای خرید او گفت :« این نظر که من به زودی از بارسا جدا می شوم صحت ندارد.»

دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بارها تاکید کرده می خواهد هافبک ملی پوش اسپانیایی را به اولدترافورد ببرد.
فابرگاس که تا سال 2011 در تیم آرسنال عضویت داشت ، گفت :« هیچ چیز عوض نشده است.من از حضور در بارسا خوشحالم و آرزو دارم با این تیم در فصل جدید به موفقیت های بیشتری برسم. من هرگز به جدایی از بارسا فکر نکرده ام.داشتن چنین پیشنهادهایی باعث افتخار است اما من هرگز با هیچ نماینده ای از یونایتدها مذاکره نکرده ام.»
فابرگاس هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی بارسلونا جایگاه ثابتی پیدا کند.وی افزود‌:« آمدن مارتینو به عنوان سرمربی جدید باعث نگرانی من نیست و در این مورد با او و ساندرو روسل رییس بارسلونا مشورت کرده ام.این موضوع هم صحت ندارد که من خواهان امضا قرارداد جدید با شرایط بهتری شده ام.»
فابرگاس در مورد اضافه شدن نیمار برزیلی به خط میانی بارسا گفت :«‌من می دانم که مارتینو از من چه می خواهد و آمدن نیمار جا را برای حضور من تنگ تر نخواهد کرد.اما باید سخت تلاش کنم تا در ترکیب اصلی جایی داشته باشم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,166
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,166
  • بازدید ماه : 7,776
  • بازدید سال : 44,851
  • بازدید کلی : 604,853