loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 63 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

فرانک ریبری در مورد شانسش برای بردن عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل 13- 2012 مطمئن است.

وینگر تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ برای فتح این عنوان باید با کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و لیونل مسی از بارسلونا رقابت کند؛ جایزه ای که روز 29 آگوست اهدا خواهد شد. یعنی همان روزی که چمپیونزلیگ فصل جدید هم قرعه کشی خواهد شد.

ریبری در گفتگو با Bild، در مورد کیفیت های خود صحبت کرد: "من در طول تمام فصل قبل در بهترین فرم خود بودم، من در تمام فصل 100% آماده بودم و در هر رقابت موجود، قهرمان شدم. این استدلال خیلی سنگین است."

او در مقایسه خود با دیگر نامزد ها گفت: "مسی و کریستیانو شاید گل های بیشتری نسبت به من زده باشند، اما من 3 گانه را فتح کردم. و در این رأی گیری، قهرمانی ها مهم تر اند.

مسی و کریستیانو بازیکنان بزرگی هستند، اما فکر می کنم شانس زیادی برای بردن این عنوان داشته باشم."

ریبری همچنین در مورد برخی از بازیکنان که در این لیست غایب اند صحبت کرد:

"می توانست بازیکنان بیشتری از بایرن در میان نامزدها باشد. توماس مولر شایسته حضور در این لیست بود، باعث تأسف است که او در این لیست نیست، چرا که او فصل فوق العاده ای داشت."

این بازیکن فرانسوی همچنین فاش کرد که در گذشته او در آستانه ترک بایرن برای پیوستن به بارسلونا بود:

 

"در فصل 09- 2008 آبیدال سعی کرد تا مرا برای پیوستن به بارسلونا قانع کند. من در موردش فکر کردم، اما من با بایرن قرارداد داشتم. من مسحور پپ گواردیولا بودم، چرا که او تنها یک مربی بزرگ نیست، او همچنین انسان بزرگی است. دلیل خوشحالی من زمانی که بایرن اعلام کرد او مربی ما خواهد بود، همین است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,001
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,001
  • بازدید ماه : 6,611
  • بازدید سال : 43,686
  • بازدید کلی : 603,688