loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 83 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ما می خواهیم در این فصل در اسپانیا و اروپا به جامهای قهرمانی متعددی برسیم. شیوه جدایی تیتو از ما ناراحت کننده بود ولی الان همه ما از سرمربی جدید تیم حمایت می کنیم.

مسی(2):رقابتی میان من و کریس نیست؛ با ترس از خطای حریفان بر رویم، وقت را تلف نمی کنم

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اخیرا با مجله ماکسیم گفتگویی را انجام داده و در این گفتگو از رقابتش با کریستیانو رونالدو ،چالش های پیش رویش در بارسلونا و برخی از مسائل زندگی شخصی اش صحبت کرده.

بخش هایی از این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی این صحبت ها را مطالعه کنید:

ستاره آرژانتینی در مورد حضور تاتا مارتینو روی نیمکت مربیگری بارسا گفت:« ما می خواهیم در این فصل در اسپانیا و اروپا به جامهای قهرمانی متعددی برسیم. شیوه جدایی تیتو از ما ناراحت کننده بود ولی الان همه ما از سرمربی جدید تیم حمایت می کنیم.»

او در پاسخ به سوالی در مورد خطاهای فراوانی که رویش انجام می شود گفت:« نمی توانی با ترس از اینکه سوژه خطاهای بازیکنان حریف هستی وقت تلف کنی.من همیشه بازی خودم را انجام می دهم و اجازه می دهم که داوران هم کار خودشان را بکنند.»

مسی همچنان با انگیزه فوتبالش را دنبال می کند. او در این باره گفت:« من هیچ وقت برای دیدن افتخاراتی که به دست آورده ام به پشت سر نگاه نمی کنم و معتقدم که وقتی که بازنشسته شدم باید این کار را بکنم.تا آن زمان باید روی کارهایم تمرکز کنم.مهم نیست که در گذشته چه کارهایی کرده ای.هر فصل چالش جدیدی است.»

 

بخش پایانی صحبت های مسی در مورد رقابتش با کریس رونالدو بود:« به هیچ عنوان میان من و کریس رقابتی برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیست.او انسان خوبی است و می تواند در هر بازی سرنوشت را عوض کند.کریس راه خودش را می رود و من تمرکزم را برروی کسب موفقیت های بیشتر قرار داده ام.»

برچسب ها مسی ، رونالدو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 4,222
  • بازدید سال : 41,297
  • بازدید کلی : 601,299