loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 73 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

ویکتور والدز اعتراف کرد که از نیمکت نشینی کاسیاس، متعجب شده است:" تعجب کردم. او در جام کنفدراسیون‌ها خوب بود و در بازی‌های آخر تیم ملی‌ هم دعوت می‌‌شد. من توپ‌های از کاسیاس دیدم که هیچ کجا مانند وی ندیدم. برای من، او بهترین دروازه بان است اما چون آنها هم تیمی من نیستند، نباید بیش از این در باره آن صحبت کرد."

به گزارش مارکا، والدس در مورد شروع بسیار خوب بارسلونا در لالیگا گفت:" یکی‌ از بهترین شروع‌ها بود. تیم به نظر قوی می‌‌آمد و دفاع هم در زمین به خوبی‌ انجام می‌‌شد و در زمان نیاز دخالت می‌‌کرد. همان چیزی بود که می‌‌خواستیم."

والدس در مورد صحبت‌های ژاوی در مورد تمرینات تاکتیکی پیش از فصل می‌‌گوید:" من با ژاوی صحبت کردم و فهمیدم که راجع به صحبت‌های وی، سؤ برداشت شده است. ما سال گذشته در شرایط خاصی‌ بودیم که مربی‌ ما مریض بود و نتوانستیم آنگونه که می‌‌خواهیم، کار کنیم. خوب بود که اینگونه شروع کردیم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 794
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 4,404
  • بازدید سال : 41,479
  • بازدید کلی : 601,481