loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 64 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

عجیب بود که بهترین دوستانی که سالها در همه چیز با آنها شریک بودم را رو در رویم می دیدم ولی فوتبال همین است

تیاگو

تیاگو آلکانتارا ستاره جوان و برزیلی الاصل دنیای فوتبال چند هفته پیش بعد از جدایی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست. او حالا در گفت و گویی از دلایلش برای جدایی از بارسا گفته و از حال و روزش در باشگاه مونیخی صحبت کرده. 
بدون هیچ مقدمه ای به سراغ متن گفتگوی او با راک 1 می رویم .این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول آن را مطالعه کنید:

*شرایطت در مونیخ چطور است؟

خوب. خودم را با چیزهای جدید زیادی تطبیق داده ام. کمتر از یک هفته است که به اینجا آمده ام و حالا به خوبی به دینامیک تیم عادت کرده ام. دربازیهای تیم شرکت می کنم و به دستورات سرمربی گوش می دهم. حس خوبی دارم و درکمال آرامش امیدوارم که شنبه شب بتوانیم مقابل دورتموند به پیروزی رسیده و بدین ترتیب اولین جام قهرمانی ام را با پیراهن بایرن فتح کنم

 *رویارویی با بارسا چطور بود؟

راستش را بخواهید خیلی عجیب بود. عجیب بود که بهترین دوستانی که سالها در همه چیز با آنها شریک بودم را رو در رویم می دیدم ولی فوتبال همین است. ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم و همه ما در جایگاه واقعی مان قرارداریم. درپایان بازی با هم احوالپرسی کردیم و همدیگر را در آغوش گرفتیم و لبخند زیبایی روی لبان همه بود و این مهمترین چیزی است که به چشم می آید

*در طول این مدت توانسته ای با تیتو ویلانووا صحبت کنی؟

 نه ولی می خواهم حمایتم را از او ابراز کنم و فقط می توانم آرزو کنم که هر چه سریعتر خوب شود

 *توجه کرده ای که زندگی تو چقدر تغییر کرده؟

نه .اصلا. مثل قبل به زندگی ادامه می دهم. به این تغییر نیاز داشتم و این تصمیم خودم بود وکاملا شخصی بود. همه ما باید برای دقایق بیشتری بازی کنیم و می خواهیم در شروع فصل در اوج باشیم.

*فکر می کنی که در بایرن بیشتر به تو بها داده می شود؟

من الان از قبل خوشبخت تر نیستم. من همیشه به یک اندازه احساس خوشبختی می کرده ام. ما در حال آماده سازی خودمان هستیم تا بتوانیم با این تعریف و تمجیدهایی که از ما به عمل می آید زندگی کنیم و بتوانیم از انتقاداتی که قبل از این ووقتی اوضاع خوب پیش نمی رفت، فاصله بگیریم.

برچسب ها تیاگو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 825
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 825
  • بازدید ماه : 4,435
  • بازدید سال : 41,510
  • بازدید کلی : 601,512