loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 64 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی بارسلونا نخستین عنوانی که با آبی‌واناری‌های کاتالونیا کسب کرد را از آن سرمربی پیشین این تیم و شاگردان خود دانست

http://media4.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/064/645/size_640x360/2013-08-28_BARCELONA-ATLETICO_28.v1377733563.JPG

 

مارتینو پس از تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا در نیوکمپ در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا که سبب شد تیم او به لطف تساوی یک بر یک بازی رفت قهرمان شود، اظهار داشت:

اگر در این جام حضور داریم به لطف کار خوبی است که تیم فصل گذشته انجام داد. من به خاطر یک تراژدی (بیماری تیتو ویلانووا، سرمربی فصل گذشته بارسلونا) اینجا هستم و بنابراین قهرمانی ما به سبب تلاش بازیکنان، تیتو و دیگر اعضای کادر فنی در رقابت‌های فصل پیش بود.
مارتینو افزود: این نتیجه باری که روی دوش من برای بردن سوپرجام بود را برداشت. برای من با توجه به اینکه مربی جدید تیم هستم، بردن این جام به مراتب با نبردن آن فرق داشت. در این جام فشار زیادی را تجربه کردم. در فوتبال خوب و بد به واسطه بازیکنان معنا پیدا می‌کند و من دوست ندارم که در کانون توجه باشم به خصوص در این سوپرجام.

سرمربی آرژانتینی کاتالان‌ها با تاکید بر اینکه اهداف بزرگ‌تری از فتح سوپرجام برای فصل پیش رو دارد، تصریح کرد: می‌خواهیم بیشتر از این کار کنیم. با توجه به اینکه فصل تازه آغاز شده، ما آنقدرها هم بد کار نکرده‌ایم. باید سرعت‌، دقت و فضاسازی‌مان را بیشتر کنیم. هدف ما بازی به همان سبکی است که در 20 دقیقه ابتدایی بازی ارائه کردیم زمانی که سریع‌ترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم.

مسی و نیمار برای اولین بار در ترکیب بارسلونا در کنار یکدیگر قرار گرفتند. مارتینو در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: آنها بازی خوبی ارائه کردند اگرچه واقعیت این است که آنقدرها با یکدیگر همکاری نداشتند. با این حال من مطمئنم که بازیکنانم در زمین همدیگر را پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,308
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,308
  • بازدید ماه : 4,918
  • بازدید سال : 41,993
  • بازدید کلی : 601,995