loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 87 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

مسی در مورد مصدومیت خود صحبت می‌‌کند. 

عکس روز:سفر مسی به موناکو با هلی کوپتر

به گزارش مارکا، لئو مسی در مصاحبه با شبکه معتبر" ESPN", پس از مراسم انتخاب بهترین بازیکن یوفا در مورد مصدومیت خود می‌‌گوید:
" در تصاویر اولیه به نظر مصدومیت بدی می‌‌آمد ولی‌ هنوز مشخص نبود که شکستگی وجود دارد یا خیر.

خوش شانس بودم که تنها یک ضربه بیشتر نبود. چیز‌هایی‌ زیادی در مورد این مصدومیت گفته شده است، مانند اینکه باشگاه و من، این مصدومیت را پنهان می‌‌کردیم و یا حقیقت را در مورد آن نمی‌‌گفتیم. من چیزی را پنهان نکردم و این تنها یک ضربه بود. من در آن ناحیه قبلا مصدوم شده بودم و باید بیشتر مراقب خود باشم تا بهتر شوم."

مسی در مورد قهرمانی بارسلونا به همراه تاتا در سوپر کاپ اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید می‌‌گوید:" خیلی‌ خوشحالم که سوپرکاپ را بردیم. بازی برابر اتلتیکو دشوار بود. آنها در محوطه جریمه خود بسیار خوب بودند و فضا‌ها را پوشش می‌‌دادند و همواره در کناره‌ها به خوبی‌ حرکت می‌‌کردند. حقیقت این است که بازی دشواری بود."

برچسب ها مسی ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,770
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,770
  • بازدید ماه : 6,380
  • بازدید سال : 43,455
  • بازدید کلی : 603,457