loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 89 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

دروازه بان بارسا به خاطر قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا که طی مساوی با اتلتیکو مادرید در بازی چهارشنبه شب به دست آمد، بسیار هیجان زده است.


والدز به بارسا تی وی گفت: «من به طور معمول از پاهایم بیشتر از دستانم استفاده می کنم. این عالی است که نشان دهم می توانم از دستانم نیز به خوبی استفاده کنم».

ویکتور والدز با دو دریافت فوق العاده، یکی از ستاره های بازی چهارشنبه شب در نیوکمپ بود. او در برنامه ی «ال مارکادور» بارسا تی وی گفت: «اولین سیو بیشتر در رابطه با عکس العمل سریع بود، یعنی آمادگی برای متوقف کردن شوت توران. چون من شناخت خوبی از ویا داشتم، در سیو دوم کمی به جلو حرکت کردم چون می دانستم که احتمالا او به کدام سمت حرکت خواهد کرد».   

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 706
  • بازدید ماه : 4,316
  • بازدید سال : 41,391
  • بازدید کلی : 601,393