loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازیکن ۲۳ ساله میلان می‌‌گوید:" تنها رونالدو و مسی بالاتر از من هستند.

 

البته این فصل می‌‌تواند تغییر کند. می‌‌خواهم بهترین بازیکن اروپا باشم و این فصل پیشرفت کنم. من در میلان فوتبال بازی می‌‌کنم و می‌‌خواهم که شماره ۱ دنیا باشم. برای انجام این کار باید در چمپیونزلیگ بدرخشم." 

ماریو بالوتلی به خبرنگار ساندی میرور می‌‌گوید:" گروه دشواری داریم. بارسلونا همواره بارسلونا است و آژاکس هم بازیکنان جوان خوبی‌ دارد. اتمسفر ورزشگاه سلتیک در اروپا هم معروف است و می‌‌دانیم که باید انتظار یک بازی دشوار را داشته باشیم."

این مهاجم ایتالیایی در مورد احتمال بازگشتش به منچستر و رویارویی با سیتی در چمپیونزلیگ می‌‌گوید:" این رویائی است که برای سیتی در چمپیونزلیگ به میدان بروید. من یک بار این کار را انجام داده‌ام و موفقیت‌های زیادی آنجا کسب کردم. من هنوز در منچستر دوست‌هایی‌ دارم و دوست دارم که برگردم و به هوادارانی که با من خوب رفتار کردند، سلام کنم. خیلی‌ احساسی‌ خواهد بود زیرا اگر به آنجا بروم، برای پیروزی است اما من امیدوارم که میلان در مرحله حذفی به مصاف آنها برود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,768
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,768
  • بازدید ماه : 6,378
  • بازدید سال : 43,453
  • بازدید کلی : 603,455