loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 63 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

سه سال پس از پایان همكاری ابراهیمویچ با گواردیولا در بارسلونا، وی در صحبت هایی به انتقاد از گواردیولا پرداخت.

 

در سال 2009 زلاتان ابراهیمویچ به ازای مبلغی در حدود 70 میلیون یورو از اینترمیلان به بارسلونا رفت و پس از تنها یك سال از این تیم جدا شد و به میلان پیوست. سه سال بعد از جدا شدن از جمع كاتالانها، ابراهیمویچ در مصاحبه ای با روزنامه Times به انتقاد از سرمربی سابقش، گواردیولا پرداخت.

وی گفت: "گواردیولا از من می خواست كه شخصیتی كاملا نرمال و معمولی داشته باشم، اما من زلاتان هستم،‌ من دوست دارم كه با بقیه فرق كنم و گواردیولا با این موضوع كنار نمی آمد."

زلاتان در ادامه افزود: "هر بار كه من در رستوران محل تمرین تیم حاضر می شدم، گواردیولا آنجا را ترك می كرد و هرگاه كه به طور اتفاقی به هم می رسیدیم، او به زمین نگاه می كرد. گوادیولا مرد نیست."

 

در مورد بازیكنان و شخصیت های مورد علاقه گواردیولا، ابراهیمویچ گفت: "وی بازیكنانی را ترجیح می داد كه زیاد جلب توجه نكنند، مانند مسی و اینیستا، البته سوء تفاهم نشود، من این دو بازیكن را دوست دارم ولی آنها خیلی معقول، سر به زیر و آرام هستند. آنها همیشه كاری را انجام می دادند كه از آنها خواسته شده بود و هیچ وقت از چیزی شكایتی نداشتند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,149
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,149
  • بازدید ماه : 6,759
  • بازدید سال : 43,834
  • بازدید کلی : 603,836