loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 73 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

خلاصه ای از صحبتهای تاتا مارتینو سرمربی آبی اناریها  قبل از دیدار با والنسیا



نمیتوانم تصور کنم بارسلونا یک سال موفقیت آمیز داشته در حالی که از سبک قدیمی باشگاه پیروی نمیکرده است.. این واضحه که ما در بهترین فرممان نیستیم.اما در حال حاضر نشان دادیم که میتوانیم حتی وقتی آنطور که دلخواهمان نیست برنده شویم.. فکر میکنم بهتر باشد تا نقل و انتقالات ژانویه صبر کنیم.در حالیکه با بازیکنان کار میکنم میتوانم بهتر ترکیب را آنالیز کنم. . به ژاوی و الکسیس استراحت داده شده؟
بله،آنها در هفته های گذشته زیاد بازی کردند و بازیهای ملی هم پیش رو است.وقتش رسیده بود که آنها استراحت کنند.

. مسی؟
ما میدانیم او آماده خواهد بود،دیروز ما به او اجازه دادیم تا بعضی از تمرینات اضافی ریکاوری را انجام دهد.

. سوپر جام اروپا؟
این یک بازی بسیار سرگرم کننده بود،همراه با سوپرایز تا آخر بازی.

. من موافق استفاده تکولوژی در فوتبال هستم،برای جلوگیری از تصمیمات ناعادلانه در مواقع خاص.

. این نکته ی مثبتی است که ما گل دریافت نکردیم،اما ما باید در گلزنی هم پیشرفت کنیم.شانسهای بیشتری بدست بیاوریم و موثرتر باشیم.

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 964
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 964
  • بازدید ماه : 4,574
  • بازدید سال : 41,649
  • بازدید کلی : 601,651