loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نیمار بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: برای من لیونل مسی یک الگو است و برای کسب موفقیت های بیشتر من از این الگو استفاده لازم و کافی را خواهم داشت.


      
 نیمار بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: لیونل مسی یک الگوی تمام عیار برای من بوده و شخصاً تمام توان خود را بکار خواهم گرفت تا در تمامی موارد از این ایده استفاده لازم و کافی را داشته باشم.

او آینه من است و من در این آینه فقط خود را می بینم و سعی می کنم تا هر چه بیشتر از نظر فنی و فیزیکی خود را شبیه به این بازیکن کنم. با توجه به انگیزه ای که دارم فکر می کنم بتوانم موفق به رسیدن به تصوراتم در فوتبال شوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,664
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,664
  • بازدید ماه : 5,274
  • بازدید سال : 42,349
  • بازدید کلی : 602,351