loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 83 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

سنگربان اسپانیایی بارسلونا بار دیگر بر اینکه فصل جاری آخرین فصل حضور او در نیوکمپ است تاکید و اعتراف کرد که هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است

اسپانیا

ویکتور والدس اعتراف کرد با وجود آنکه احساس می‌کند در اوج حرفه خود قرار دارد می‌خواهد فصل آینده در پایان قراردادش از بارسلونا جدا شود. وی در گفت‌وگویی با شبکه 4 اسپانیا اظهار داشت: وضعیتم خوب است و از نظر شخصی هم مشکلی ندارم. هم در بارسلونا، هم در تیم ملی ما خوب کار کرده‌ایم و پیشرفت داشته‌ایم. از نظر جسمانی هم احساس می‌کنم که در شرایط مطلوبی قرار دارم.

به گزارش تسنیم، سنگربان 31 ساله کاتالان‌ها که قراردادش با بارسا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکید کرد در این فصل آخر انگیزه بیشتری برای کمک به کاتالان‌ها برای کسب جام‌های مختلف دارد. وی تصریح کرد: نمی‌دانم سال آینده در کدام تیم خواهم بود اما از این بابت که در آخرین فصل حضورم در بارسلونا انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم همه جام‌ها را ببرم، مطمئنم. در نهایت باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

والدس در خاتمه به شایعاتی که حاکی از بروز اختلاف میان او و ایکرکاسیاس بر سر حضور در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا بوده‌اند پایان داد زمانی که همتای مادریدی خود را به عنوان بهترین دروازه‌بان اسپانیا معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نسلی حضور دارم که در آن اسپانیا دروازه بان فوق‌العاده‌ای دارد اما من هرگز با ایکر درباره چنین موضوعاتی حرف نمی‌زنم. همیشه سعی کرده‌ام که خودم را آماده نگه دارم و انگیزه‌ام را حفظ کنم. امیدوارم که اوضاع از این بهتر شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,458
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,458
  • بازدید ماه : 6,068
  • بازدید سال : 43,143
  • بازدید کلی : 603,145