loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

 کریستاینو رونالدو اظهار کرد که از شکستن رکورد اوزه بیو در تیم ملی پرتغال، افتخار می کند.

شب گذشته مهاجم رئال مادرید، در پیروزی 4 - 2 سلسائو هت تریک کرد، تا مقابل ایرلند شمالی به پیروزی برسند. و همچنین تعداد گلهای ملی خود را به عدد 43 رساند.

 

رونالدو در پایان بازی با چهره ای بشاش گفت: "این اولین باری بود که در تیم ملی هت تریک می کردم و برای من این اتفاقی تاریخی خواهد بود.

در سطح باشگاهی بارها این کار را کرده ام، اما در رده ملی این اتفاق هرگز رخ نداده بود. خوشحالم، خیلی خاص بود.

من به رکورد پائولتا [47] نزدیک تر شدم، اما رسیدن به آن تنها هدف من نیست. افتخار می کنم که رکورد اوزه بیو را شکستم؛ یکی از بزرگترین بازیکنانی که برای تیم ملی پرتغال بازی کرده است. برای من غرور و افتخار بزرگی است که چنین رکوردی را پشت سر گذاشته ام.

منبع: ویوا بارسا


برچسب ها رونالدو , پرتغال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1392/06/18 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه تبادل لینک کنیم با نام مجله ثبتش کن ممنون www.majale1.rozblog.com
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,456
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,456
  • بازدید ماه : 7,066
  • بازدید سال : 44,141
  • بازدید کلی : 604,143