loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 62 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (1)
ترجمه توسط هوادار بارسا                                           اختصاصی هوادار بارسا

http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2013/09/34.jpg&w=576&zc=1&q=90

الکسیس سانچز مصاحبه افشاگرانه با روزنامه اسپانیایی ال پایس در شیلی داد، صحبت کردن در مورد دوران کودکی خود را در فقر درTocopilla و زندگی خود را در بارسا.ترجمه در زیر ارائه شده است.

         بقیه خبر در ادامه مطلب

  

 آس: آیا شما فکر می کنم شما باید برای درک Tocopilla به درک دستاوردهای خود را ؟

: موفقیت من این است که من تا به حالفرصت و استفاده از آن انجام گرفت . شما باید به شانس در زندگی ، و من آن را به حال . در حال حاضر من از اینجا به بیش از وجود دارد (اروپا) رفته است ، اما حقیقت آن بود که برای بدست آوردن پول به در Tocopilla زندگی آسان نیست . به عنوان یک بچه من ماشین شسته شده برای به دست آوردن پول کمی . من یک دانش آموز بزرگ نیست ، من به مدرسه قلم و رفت فوتبال بازی ، به تنهایی و یا با دوستان - به طوری که اگر آن را برای فوتبال نبود، من هنوز هم می تواند شستن اتومبیل و هل دادن چرخ دستی ....

آنها استفاده می شود به شما " ardilla " ( سنجاب ) ؟

بله، چرا که من استفاده می شود به صعود تا درختان و بام خانه ها ، پریدن پاسیو و بالا رفتن دیوار به منظور بازیابی توپ ما از دست داده است . و از " ardilla " آنها به من داد " Dilla "، " EL Dilla د Tocopilla . " کل شهر من فوتبال می دانستند . درب های فوتبال در زندگی من باز کرد و اجازه داده است من برای کمک به خانواده ام ، و برای من بسیار افتخار می کنم .

چه کسی شما را به اولین چکمه های خود را ؟

یک بعد از ظهر آقای Courtois آنها را به من ، که شهردار Tocopilla را بود و دوست داشت Arauco ، تیم من . من کفش نداشتم چرا که مادر من می تواند آنها را ندارند . هنگامی که شهردار به آنها را به من ، من می توانم بیش از دو ساعت صبر کنید. من در زمان خاموش آن Reeboks و به خیابان رفت و به بازی در سیمان ، با چکمه های ساخته شده برای چمن . من به عنوان یک سگ با دو دم خوشحال بود .

هنگامی که آن را تبدیل به روشنی به شما خواهد بود یک فوتبالیست ؟

از آنجا که من کمی بود، عملا یک کودک ، آن را به من روشن بود. من می خواهم به مادرم می گویند : " آرامش ، من قصد دارم برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست و آن همه به نوبه خود خوب ، ما پول داشته باشد. " و او می خندید . من هم که به دوستان من می گویند : "من قصد دارم به دادن یک ماشین به شما ، خانه را به شما ..." من تمیز کردن Tocopilla خواب ... من دوست من ماشین داده نشده است ، او نیاز به کسب آن ، اما من در جستجوی یک راه برای کمک به Tocopilla حال من می توانم - من یک راه را پیدا کنید . من را ساخته اند واقعیت آرزوی آن پسر که در خیابان در برابر بزرگسالان بازی - و آنها به من برخی از ضربات ! اما من برگشتم به بازی در هر زمان در برابر آنها .فوتبال من این است که در کوچه و خیابان است .

دشوار است برای بازی در بارسلونا ؟

بله، من فکر می کنم تا . من تا به حال برای یادگیری به فوتبال بازی همه را دوباره و دوباره . چیزی که من در ایتالیا انجام داد من نمی تواند انجام دهد . قبل از در نظر گرفتن یک بازیکن در یک در یک ، من باید بازمیشه ، به فضا نگاه کنید. قبل از اینکه من همیشه برای توپ به پای من صبر کنید ، سعی کنید به ضرب و شتم سه بازیکن ، و من یکی که توپ را به فضا گذشت، زیرا دیگر از بازیکنان این زمینه به روی من باز بود .

ویلا گفت که او در بارسا به درک حرکات خود تمرکز بیشتر بر روی پدرو . و شما؟

من همه تماشا ، چرا که همه آنها چیزی است که من می توانم از یاد بگیرند . از اینیستا شتاب خود را ، از ژاوی که چگونه او حرکت می کند، از لئو که او چگونه قبل از دریافت توپ ، از پدرو چگونه کار فکر می کند . اعتماد به نفس گواردیولا به من داد من تا حد زیادی در یادگیری بازی بارسا کمک کرد.

این است که چرا ؟

او به من توجه خاص و به من اعتماد . گاهی اوقات او را بازیکنان دیگر بگویم: " عبور توپ را به الکسیس، تصویب آن را به پشت او ، او می داند که چگونه به محافظت از توپ است. " ساخته شده است که من احساس بزرگ ، مانند یک فراری .

آیا شما فکر می کنید که شما در حال حاضر یک بازیکن بهتر از زمانی که شما وارد شدند ؟

من باور دارم که من اقتباس شده ام و است که بسیار مهم است که ما در مورد بهترین تیم در جهان صحبت می کنید . اما من هنوز هم آنچه که من می تواند ، من مطمئن هستم که من می تواند بهتر هستم، و من در بازی به طور کامل نمی آزادانه نیست. من نشان داده ام که من می توانم بازیکنان اینجا را ضرب و شتم و بهکمک ، مثل من در ایتالیا انجام داد - اما من هم حس از آنچه که من هنوز ثابت نشده است . این که در زمان من می خواهم را به مدافع در یک در یک ، اما من نمی توانم شلیک کنید ، چرا که تیم پشت سر من است و من می دانم که من باید توپ برگشت به شروع بازی بیش از عبور . ماست یک نوع خاصی از بازی است و من می دانم که من به وفق دهند .

در شیلی ، آیا شما متفاوت بازی ؟

البته. برای شروع، در شیلی احساس می کنم بیشتر رایگان، به دلیل آن را به سبک های مختلف . من کمتر خسته با بارسا ، [ با ] تیم ملی من منجر مقابل سه ، در تمام نقاط زمین، همه بازی . بارسا منحصر به فرد است ، هیچ تیم دیگری که شبیه به این نقش وجود دارد ، در طول تاریخ وجود خواهد داشت نه تیم دیگری با استعداد بسیار، که تا به خوبی ایفا می کند باشد.

( در بازی شیلی ) : شما احتمالا والدس مواجه خواهند شد. آیا ثمر تواند یک چالش بزرگ برای شما ؟

این F ** ked شده . ویکتور بسیار خوب است، اما من باید به نمره چرا که اگر من نمی کنند ، و شیلی از دست دادنبازی ، آنها هرگز خفه شو در بارسا . این نه در برابر یکی ، من قرار داده تا با جوک ها در تمام طول سال اگر ما برنده نیست . اگر من نمره هدف حداقل من می توانم از خودم دفاع کنم .

شما چگونه شما احساس نمی رایگان در بارسا صحبت کرد فشار ، آن را؟

نه، به این معنا که من با آن آمده ام ، آن را فقط دربازی . مردم تحت فشار قرار من انتظار برای اهداف، یک پاس ، و آن را که من را به طور جدی . اعتماد به نفس یک بازیکن همه چیز است.

و آنچه در آن مثل زندگی در شرایط فصل گذشته ، با تیتو در نیویورک بود ؟

زندگی تان راوارد نمائید. لطفا نظرتان را به اشتراک بگذارید! عنوان فصل آخریندستاورد عظیم بود ، و آن را تنها می توان توسط عظمت از اتاق پانسمان ما، بازیکنان و کادر فنی توضیح داده شده است . تیتو و آبیدالستون که بدون که وجود دارد این تیم حمایت بودند ، چرا که آنها به ما قدرت داد . هنگامی که شما آنها را به مبارزه و شما از خود بپرسید که چرا شما در حال مبارزه نیست مانند آنها ، و شما در نظر بگیرید که افرادی که زندگی خود را بدون پا ، بدون دست زندگی می کنند وجود دارد ... و به همین دلیل ما در اینجا، برای زندگی یا برای چه ؟ شما باید به مبارزه برای کسانی که نمی توانند ، و همچنین .
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط VbBaz در تاریخ 1392/06/21 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

Mamnunam matlabe jalebi bud


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,441
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,441
  • بازدید ماه : 6,051
  • بازدید سال : 43,126
  • بازدید کلی : 603,128