loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 59 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مدافع جوان بارسلون می گوید خوشحال می شود حتی برای دقایقی به میدان برود.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7192/news/thumbnail/brtr.jpg?itok=0nvZRp2_

کاتالان ها در تابستان در پروژه خرید یک مدافع شکست خوردند و موفق نشدند بازیکنانی مانند تیاگو سیلوا و لوئیز را به خدمت بگیرند، از طرفی اریک آبیدال نیز به فروش رسید تا این تیم بیش از پیش بحران در خط دفاعی خود را احساس نماید.با این بارترا که تا کنون خیلی کم برای بارسلون بازی کرده و فقط در برابر تیم آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا به طور مختصر به میدان رفت اذعان می کند که تاتا به او گفته در تیم بماند چون به او نیاز دارد.

این مدافع 21 سال در گفت و گو با مجله ال موندو دپورتیوو می گوید: " من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم که حتی برای دقایقی در نیوکمپ برابر آژاکس بازی کردم و یکی از یارانی بودم که در پیروزی 4 بر 0 به میدان رفته ام، این بسیار ارزشمند است."

" من تمام تلاشم را خواهم کرد که خودم را اثبات کنم و بتوانم برای تیمم بازی کنم."

 

این بازیکن 22 سال تا به حال 25 بار برای آبی اناری ها به میدان رفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,161
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 4,771
  • بازدید سال : 41,846
  • بازدید کلی : 601,848