loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 81 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 بارسلونا در حال حاضر حدود دو سوم از آن چیزی که اینیستا درخواست کرده را به او پیشنهاد داده است.باشگاه میخواهد تا قبل از پایان سال قرارداد اینیستا را تمدید کند.

بقیه در ادامه

 هنک تن کاته (دستیار سابق رایکارد) : مسی علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است ، واقعا مرد خوبی هم است.او خیلی حرفه ای است و همیشه میخواهد بازی کند.

 دنی نیتو (بازیکن تیم ب) : من انتظار نداشتم که فصل را به این خوبی شروع کنم.من با یک رویا زندگی میکنم.
تیم اول؟ اگه من شانسی داشته باشم اونو میگیرم.

 میشل پلاتینی : لیگ قهرمانان این فصل به نظر میرسد بازتر باشد.با چند تیم خوب که میتوانند به اندازه کافی برای بارسلونا،رئال مادرید و بایرن مشکل ایجاد کنند.
با مسی مشکلی نیست،فقط یک راه حل وجود دارد.او همیشه در زمان مناسب نشان میدهد که تصمیم گیرنده ی یک بازی است.


 مسی با سرعت 32.5 کیلومتر ششمین بازیکن سرع دنیا است.الکسیس با 30.1 دهمین و والنسیا با 35.1 سریعترین بازیکن دنیا است،جلوتر از بیل و لنون.

مسی و پدرو با 11 گل بیش از نیمی از گلهای بارسلونا در این فصل لالیگا را به ثمر رساندند.بارسا 18 گل در لالیگای این فصل به ثمر رسانده.


. بارسلونا در 5 بازی از 8 بازی رسمی این فصل دروازه اش را بسته نگه داشته است.


. همتیمی های والدس در بارسلونا او را به اسم "دو تایی" صدا میزنند.بخاطر دو حرف اول اسم و فامیلیش V.V 


. بارسلونا برای ششمین بار 5 بازی اول فصلش را با پیروزی پشت سر گذاشت.رکورد : 6 بازی متوالی با پیروزی در فصل گذشته


. بیشترین گل زده در پایان هفته پنجم لالیگا :
مسی 6 - پدرو و دیگو کاستا 5 - رودری،ایسکو و رونالدو 4 


. سونگ چند پیشنهاد در ماه گذشته دریافت کرده.او اول میخواهد ببینید چقدر در ماه های آتی بازی میکند و بعد تصمیم بگیرد.


. 85 خطا در 5 بازی این فصل لالیگا روی بازیکنان بارسا انجام شده.بیشترین خطا روی نیمار 22 - الکسیس 10 و مسی 8


 آبیدال : نمیدونم کی بازنشسته میشم یا بعدش چه کار میخوام انجام بدم.من یک پیشنهاد از بارسا دارم که مدیر مدارس فوتبالش شوم.چرا که نه؟
من زیاد حرف میزنم؟ درسته،ولی بعضیا بیشتر از من حرف میزنن.اُبادی،رمی و جرارد پیکه...من به شما میگم این آقایون هیچوقت خفه نمیشن! (با خنده)


والدس،پیکه و ماسکرانو 3 بازیکنی هستند که هر 5 بازی این فصل لالیگا را کامل بازی کردند.

سسک : هیچ بازیکنی سیستم چرخشی را دوست ندارد،اما این یک کار هوشمندانه است.در پایان فصل ما برای این روش سپاسگذار خواهیم بود.


 تراشوراس (بازیکن رایو) : والدس معمولا به کناره ها شیرجه میزند،بنابراین من فکر کردم که پنالتی را وسط بزنم،اما او بخوبی صبر کرد.


پدرو در این فصل از 10 شوت به دروازه 5 گل زده است


 رسمی : سسک فابرگاس برای بازی فردا شب مقابل سوسیه داد در لیست نفرات بازی قرار نگرفته و استراحت خواهد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,807
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,807
  • بازدید ماه : 7,417
  • بازدید سال : 44,492
  • بازدید کلی : 604,494