loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 77 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 مارتین مونتویا که فصل گذشته از تیم بارسلونا ب به تیم اول بارسلونا پیوست پس از قهرمانی به همراه اسپانیا در رقابت های Euro U21 اکنون در کمپ تمرین تیم بارسلونا حضور دارد.

مونتویا: برای رقابت با آلوز به سختی تلاش خواهم کرد

وی در گفتگو با خبرنگاران درباره آینده خود گفت: "من به جدایی از بارسا فکر نمی کنم، من می خواهم اینجا در بهترین باشگاه دنیا بمانم. 

 بازی کردن در بارسا رویای من بود و امیدوارم قراردادم را تمدید کنند. از دقایقی که فصل قبل بازی کردم راضی هستم، فصل گذشته اولین فصل من بود. فصل آینده نیز با جدیت تمرین می کنم تا بتوانم با آلوز رقابت کنم. تیاگو آلکانترا در آینده یکی از بهترین های جهان خواهد بود. سرجیو روبرتو نیز بازیکن بسیار خوبی است که در آینده فیکس تیم خواهد شد."

مونتویا درباره حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی اسپانیا گفت: "بازی کردن در جام جهانی بسیار دلپذیر خواهد بود اما آربلوا و آزپلیکوئتا در این پست بازی می کنند و من باید به سختی تلاش کنم."

 

مونتویا در بازی های Euro U21 یکی از بهترین های این تورنمنت بود و اکنون در غیاب آلوز می تواند قابلیت های خود را نشان دهد. 10 بازیکن بارسا که در رقابت های جام کنعدراسیون ها حضور داشتند، 3 بازی دوستانه بارسلونا در اروپا را از دست خواهند داد. ویلانووا برای این بازی ها 11 بازیکن از تیم بارسلونا ب را به تمرینات پیش فصل بارسا دعوت کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,757
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,757
  • بازدید ماه : 5,367
  • بازدید سال : 42,442
  • بازدید کلی : 602,444