loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 64 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

گلاسکو چیزی فراتر از یک باشگاه است. حضور درآنجا تجربه ای متفاوت بود. در گلاسکو، با فکر سلتیک می خوری و می خوابی و تنفس می کنی و هرجا که می روی، فکر سلتیک پیش روی توست

FCB


هنریک لارسون ستاره اسبق باشگاه بارسلونا در گفتگو با رادیو کاتالونیا شرکت کرد و به مسائل مختلف باشگاه بارسلونا پرداخت
.

او که در حال سپری کردن دوره دریافت کارت مربیگری حرفه ای است، امیدوار است که در ماه نوامبر کارتش را دریافت کند.

ستاره سابق تیم ملی سوئد در صحبت هایی در مورد حضور قریب الوقوعش در دنیای مربیگری گفت:« زمان نشان خواهد داد که آیا روزی می توانم هدایت تیمی بزرگ در لالیگا را در دست بگیرم یا نه. نمی توانم خیلی راحت بگویم که کجا دوست دارم مربیگری کنم؛ چون اگر دراسکاتلند این خبر را بخوانند، می گویند که من دوست دارم مربی سلتیک شوم..ولی الان نمی دانم که در آینده کجا مربیگری خواهم کرد.بارسلونا؟ هیچ چیزی مشخص نیست.»

 

لارسون در مورد دوران حضورش در بارسلونا وجدایی از این تیم گفت:« بارسلونا خیلی خوب بود؛ شاید بیش از حد خوب بود و من به همین خاطر آن تیم را ترک کردم.من در آن زمان حس می کردم که هنوز توان این را دارم که برای چند سال دیگر بازی کنم. به علاوه پسرم ده ساله بود و می خواستم که به خانه برگردم  و به او اجازه دهم که در سوئد رشد کند.»

او در پاسخ به سوالی درمورد باشگاه گلاسکو که قبل از انتقالش به بارسا در آن توپ می زد و حریف آتی باشگاه کاتالان نیز هست گفت:« گلاسکو چیزی فراتر از یک باشگاه است. حضور درآنجا تجربه ای متفاوت بود. در گلاسکو، با فکر سلتیک می خوری و می خوابی و تنفس می کنی و هرجا که می روی، فکر سلتیک پیش روی توست. آنجا بازی کردن اصلا ساده نیست. چون مجبوری که در تک تک بازیها به پیروزی برسی و تمام جامها را فتح کنی. یا به این شرایط عادت می کنی و یا نمی توانی آن را تحمل کنی.»

او درمورد مصاف بارسلونا و سلتیک در روز سه شنبه، بایادآوری مصاف پارسال دو تیم گفت:« پارسال سختی زیادی کشیدم. در اسکاتلند سلتیک پیروزی شد و در نوکمپ هم آنها تا آستانه به تساوی کشیدن بازی پیش رفتند ولی الان بارسلونا از هرنظر آماده تر است و بهتر از سلتیک است. بارسلونا مدعی پیروزی است؛ هرچند که سلتیک هم هیچ وقت از تلاش دست نمی کشد. تیمی که بهتر بازی کند شایسته برد خواهد بود.»

لارسون در پاسخ به سوالی در مورد سبک بازی بارسلونا گفت:« سخت است بخواهیم بگوئیم که بارسلونا به یک شماره 9 صرف نیاز دارد. مسی خیلی خوب بازی می کند و گلهای زیادی می زند ولی بدهم نیست که آنها راهکارهای متفاوتی داشته باشند. مسی می تواند گل بزند و یکی از بازیکنان جناحی و یاخط میانی شان نیز به گل برسند. بدین ترتیب شاید آنها به مهاجمی مثل من نیاز نداشته باشند بلکه بیشتر نیازشان به مهاجمی در سبک زلاتان باشد. او در فصل حضورش در بارسلون عملکرد خیلی خوبی داشت.»

 

لارسون در ادامه درمورد ارتباط با هم تیمی های سابقش گفت:« من با هیچ یک از هم تیمی های سابقم دربارسا درتماس نیستم.ولی وقتی به بارسلونا می روم بلافاصله با هم تماس می گیریم؛ انگار نه انگار که زمانی طولانی از جدایی ام گذشته است. ما دوره خیلی خاصی را باهم پشت سرگذاشتیم ووقتی به بارسلونا برمی گردم، انگار همه چیز مثل همان روز است.»

برچسب ها بارسلونا ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 3,899
  • بازدید سال : 40,974
  • بازدید کلی : 600,976