loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 69 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان بارسلونا رویارویی با په‌په در یک راهروی تاریک را ترسناک‌تر از پنالتی زدن رونالدو دانست.

والدس

ویکتور والدس تأکید کرد که هنوز هم تصمیم به ترک بارسلونا در پایان فصل را دارد و افزود: فشار بسیار زیادی روی دروازه‌بان وجود دارد. باشگاه پیشنهاد جدیدی به من داد اما من حتی نخواستم مذاکره کنم. دلایل بسیار زیادی برای پیوستن به یک لیگ دیگر وجود دارد.

وی با اشاره به این فصل اظهار داشت: احساس می‌کنم مردم مرا درک می‌کنند. امسال حمایت هواداران را لمس کردم.

دروازه‌بان بارسلونا در خصوص انتقال داوید ویا به اتلتیکو مادرید ادامه داد: برای من ناراحت‌کننده بود زیرا او دوست بسیار خوبی بود. بچه‌های ما به یک مدرسه می‌روند و به شدت به یکدیگر تکیه کرده بودیم.

وی خاطرنشان کرد: نیمار در سانتوس افراطی‌تر بود و من به او گفتم فکر می‌کردم با مدل موی قبلی‌اش بهتر به نظر می‌رسید و ترسناک‌تر بود. او به من گفت یک هفته صبر کنم و اکنون با همان قیافه ظاهر شده است.

براساس گزارش فارس، والدس در پاسخ به این سوال که چه چیزی تو را بیشتر می‌ترساند: رویارویی با په‌په در یک راهروی تاریک یا پنالتی کریستیانو رونالدو؟ بدون مکث گفت: په‌په.

 

وی همچنین به حمایت از کاسیاس پرداخت و اضافه کرد: او سال پیش دوران سختی داشت. ایکر سخت تلاش می‌کند؛ خوب به نظر می‌رسد و بهترین‌ها را برایش آرزو دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,356
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,356
  • بازدید ماه : 5,966
  • بازدید سال : 43,041
  • بازدید کلی : 603,043