loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

یوهان کرایوف اسطوره بارسلونا می گوید اگر قرار باشد بر سر منافع باشگاه با کسی درگیر شود حتما این کار را خواهد کرد. 

بارسا نیوز

یوهان کرایوف اسطوره ای می گوید دشنمی ساندرو راسل با او به سال ها پیش باز می گردد، زمانی که رونالدینیهو از پاریسن ژرمن به بارسلونا آمد. 
مهاجم اسطوره ای سابق باشگاه بارسلونا مه بین سال های 1988 تا 1996 مربی این تیم نیز بود مدت هاست با رئیس فعلی باشگاه یعنی ساندرو راسل به مشکل برخورده اند و چند بار هم درگیری لفظی پیدا کرده اند.

راسل معتقد است که این دلخوری به گذشته و زمان امضای قرارداد بارسا با رونالدینهیو در سال 2003 بر می گردد.
وی به رادیو کادنا می‌‌گوید:" این قضیه بر می‌‌گرد به زمانی‌ که من نایب رئیس باشگاه بودم. وی به من توصیه کرد که پابلو آیمار، دیوید البلدا و روبرتو آیالا را خریداری کنم اما ما رونالدینیو، دکو،ادمیلسون و رافائل مارکز را خریدیم؛
من فکر می کنم خشم او از همین جا شروع شد، اگر او به نیوکمپ نیامده بود ما یک جای خالی بیشتر داشتیم؛ اگر من در شرایطی قرار گیرم که مجبور باشم برای دفاع از بارسلونا بحث کنم، حتما این کار را انجام خواهم داد."

 

فعالیت باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی فقط به یک نفر محدود شده بود و آن ها تنها توانستند نیمار را از برزیل به بارسلون اضافه نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,601
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,601
  • بازدید ماه : 5,211
  • بازدید سال : 42,286
  • بازدید کلی : 602,288